Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İlişkilerdeki anlamlar

İlişkilerdeki anlamlar
 

Hayatımızda ailemiz haricindeki karşı cins ile yaşadığımız ilişkileri, anlamları açısından bir çok şekilde çeşitlendirebiliriz. Bunlar aslında ilişkilerimize yüklediğimiz anlamlardan kaynaklanmaktadır.

Bunun da temeli "Senin için Ben ne anlam ifade ediyorum ve benden istediğin nedir?" ya da "Benim için Sen ne anlam ifade ediyorsun ve senden istediğim nedir?" şeklinde ana başlıklar altında toplasak da aslında ikisinin de sonucu aynı olmalıdır ki ilişkilerimiz gerçek anlamlarını taşıyabilsinler....

İfade Anlamı İstenilen

Hiçbir anlam ifade etmiyorsun Hiçbirşey istemiyorum
Ne anlam ifade ettiğini bilmiyorum Ne istediğimi bilmiyorum
Arkadaş olarak anlamın var Sadece arkadaş olmak istiyorum
Sevdiğim olarak anlamın var Seninle hayat yolunda elele yürümek istiyorum

Yukarıdaki bu ifadeleri birçok kombinasyonla birleştirebiliriz ki "örneğin: Sevdiğim olarak anlamın var ve seninle hayat yolunda elele yürümek istiyorum." anlamı "uzun süreli ilişki veya evliliktir"

Diğer anlamları en sınırlı paylaşımdan en yüksek paylaşım kadar olan şekliyle de hayatımızın her evresinde karşımıza çıkar.

Bazen biz birini severiz o bizi sevmez ya da birisi bizi sever biz onu sevmeyiz.

Ayrıca bu anlamlar hayatımızın her hangi bir evresinde başlamış olsa bile genelde yaşanan süreçler içerisinde yeni kombinasyonlar oluşturarak farklı anlamlara kavuşabilirler.

Şöyle ki, başlangıçta sadece arkadaşımız olan bir insan sevdiğimiz insan ya da sevdiğimiz bir insan nefret ettiğimiz insan olabilir.

O yüzden hayatımızın belirli evrelerinde oluşturduğumuz kombinasyonları ve anlamlarını yeniden gözden geçirmeli ve onları güncel paylaşılanlara göre yeniden uyarlamalıyız ki sürekli sağlıklı ilişkiler oluşturabilelim.

Herşeyden önemlisi ise bu yeniden anlamlandırmalar ile "İnsanoğlunun var olduğu günden beri aramakta olduğu "AŞK" sürekli hayatı içinde olabilsin ve bunu acı çekmeden sonsuza kadar yaşayabilsin."

Hayatınızda hangi seviyede olursa olsun hep Sevgi Dolu ve Sağlıklı ilişkiler olmasını temenni ederim...
 
Toplam blog
: 10
: 913
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

İstanbul Ünv. İktisat Fak. Çalışma Ekonomisi ve End. İliş. Böl. mezunuyum. Ayrıca Yeditepe Ünv. Sosy..