Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '10

 
Kategori
Anılar
Okunma Sayısı
452
 

İlkokul hocamı ziyaret ettik.

İlkokul hocamı ziyaret ettik.
 

Hata bende . Bunu yazmalıydım. Aylar önce ilkokul öğretmenimle evinde buluştuk.

Yanımda arkadaşlarım vardı. Beni en son 10 küsür sene önce görmüştü.

En son bizi mezun etmişti. Sonra emekli olmuştu.

Yıllar sonra gördü beni. Diğer arkadaşlar, Öğretmenler Günün'de görüşüyorlardı.

Ben de dikkat etmem böyle günlere.

Gittik evine öğretmenimizin. Beni tanıdı. Tek tek ismimizi söyledi.

Girdik içeri. Bir akrabaları vefat etmiş. Biraz ilaç olduk üzüntülerine. ( Zamansız da gittik denilebilir ama siz nasıl istiyorsanız öyle deyin)

Albümünü çıkardı. Baktık eski hallerimize.

Anılarımızı anlattık .Tek tek. İlkokulda temeller atılır. İnsanın kişiliği orda gelişir.

‘’Şimdi sen sen yapıyorsun?’’ diye sorduğunda , ben de cevap verdiğimde gözleri yaşardı. Bir damla gözyaşı döküldü.

İnsanın tüyleri diken diken oluyor. Şimdi de öyle oldu.

Yanında oğlu vardı. Tanıdı beni. Güzel bir gündü. Arada hatırlamak gerekir eski günleri.

İlkokulda çok yaramazdım dedim. Hocamız da sen ‘’sevimli yaramazdın’’ dedi. Sonra değiştim. Daha uslu oldum.

Ben de çok vefasız çıktım be.

Bu kadarı da fazla.

Saygılar Hocam

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sevgili Kardeşim,yazınız birçok kişiye ders verici özellikte ...Öğretmenlerinin duasını almışsın..Ne güzel...Sevgiler...Selamlar...

Mesut Selek 
 18.10.2010 13:06
Cevap :
Aslında hepimizin yapması gereken bir şey . Bunu başarı değilde bir borcumuz olduğunu düşünmeliyiz. saygılar..  18.10.2010 17:07
 

ne güzelki böylesi duyarlı kişileri tanıyorum ve yazılarını okuyorum başarılarınızın devamını diliyorum

Emine Zaimoğlu 
 06.10.2010 14:42
Cevap :
Her zaman hatırlamalıyız Öğretmenlerimizi. Hele ilkokul öğretmeniyse başka oluyor. İyi günler Emine hanım.  06.10.2010 15:26
 

Sizi kutluyorum. Selamlar...

Mesut KARİP 
 06.10.2010 10:14
Cevap :
Teşekkür ederim , saygılar..  06.10.2010 13:45
 

Ben de eskiden hocalarımı görür ellerini öperdim. Şimdi göremiyorum.

Ahmet Balcı 
 06.10.2010 0:14
Cevap :
Yıllar geçiyor. İnsan inanamıyor buna. Farkında değiliz.İnsana şaka gibi geliyor o kadar yıln geçmesi.Görüşürüz Fenerli.  06.10.2010 0:20
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 372
Toplam yorum
: 345
Toplam mesaj
: 61
Ort. okunma sayısı
: 763
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster