Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '15

 
Kategori
Sivil Toplum
 

İmage Plus Derneği

İmage Plus Derneği
 

İmage Plus Derneği


ÜSKÜP
 
İmage Plus Derneği
 
Zihinsel engelliler rehabilitasyon merkezi
 
İmage Plus Derneği... Makedonya Üsküp'e iyi ki gelmişim dediğim dernek. Zihinsel engellilere ücretsiz eğitim veren tamamen eğitim hizmetlerini gönüllü veren öğretmenlerden oluşan bir sivil toplum kuruluşu. Hayatımda devlet destekli çok rehabilitasyon merkezi gördüm. Ama ücretsiz, devlet desteksiz öğretmenlerinin de maaşsız gönüllü hizmet veren sivil toplum kuruluşuna ilk defa şahit oluyorum. Dernek başkanı Zemrijet Bela Veseli Türkiye Beyazay Derneği heyet ziyaretimizde şunları bizlere söylüyor: Türkiye'den gelen kardeşlerimize şükranlarımızı sunuyoruz. Türkiye bizim için çok önemli. Osmanlı kardeşliğimiz söz konusudur. Beyazay ziyareti bizim için onurdur. Bizim hayallerimizdi bunlar. Bizler engelli Müslüman Türk çocuklara ücretsiz eğitim veren sivil toplum kuruluşlarıyız. Kırk öğrencimiz var ama 800'e yakın engelli çocukları sırada bekliyor. İmkânsızlıklar dan dolayı elimizden bir şey gelmiyor. Bunlar zamanla hallolur. Önemli olan Türk Kardeşlerimizle buluşabilmektir. Türkiye' ya sevgilerimizi, Saygılarımızı yolluyoruz. Dedi.
 
Bizler ziyaretlerimizde şunu gözlemledik: Makedonya hükümetini ele geçiren Hristiyanların Müslüman olan hiçbir hizmete katkı vermedikleri gibi dışladıklarını fark ettik. Bu engelliler dahi olsa. Onlar ne kadar dışlarlarsa dışlasınlar Türkiye her daim Makedonya Müslümanlarının yanındadır.
 
Allah razı olsun İmage Plus Derneği başkanı Zemrijet Bela Veseli ve gönüllü hizmet veren tüm öğretmenlerinden. Belki şu an itibarı ile çok bir şey yapamıyoruz ama zamanla inşallah katkımız olur. TİKA’ya sesleniyorum; İmage Plus Derneği zihinsel engelliler rehabilitasyon merkezi binasının durumu çok kötü. İnşallah TİKA bu mağduriyeti giderir. Makedonya Üsküp’e giden tüm Müslüman kardeşlerimize sesleniyorum… İmage Plus Derneği zihinsel engelliler rehabilitasyon merkezine elimizden ne geliyorsa bağışta bulunalım.
 
Not: Zemrijet Bela Veseli | Facebook adresinden İmage Plus Derneği zihinsel engelliler rehabilitasyon merkezine ulaşabilirsiniz.
 
 
Toplam blog
: 358
: 662
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

4 Aralık 1982'de Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde doğdu.Tavşanlı Fevzi paşa ilköğretim okulu,İmam h..