Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '07

 
Kategori
Mizah
 

İmdaat evleniyorum

İmdaat evleniyorum
 

Evet efendim bu gün size hikayesini anlatacağım çift 20 li yaşlarda. Evlilik kurumu onlar için aslında olmazsa olmaz mı? Yoksa aynı yatağı paylaşmanın tek şartı mı daha anlayamamış durumdalar. Yanlız damadın gider kalemleri tespit edilirken ilginç bir tespiti var;

-Gelin arabası, gelin saçı, gelinlik, gelin hamamı, gelin kınası, gelin güvey yatağı, gelin gelin gelin.....

Damatta ne var? Damatlık, damat traşı?

O kadar.

Ama bu haksızlık diyor ilk bakışta haklı bile görülebilir serzenişi. Deli gibi eğleniyor herkes paralar saçılıyor, evler açılıyor.

Hiç kimse sormuyor bu değirmenin suyu nerden? Destek olmuyor ak sakallı dede .

Halbuki damat her cumartesi dualar ederek sayısal loto oynuyor. Sıra geliyor Düğüne derneğe herkes oynuyor.

Ne kadar tuhaf di mi??? Damat arabanın arkasına EYVAH EVLENİYORUM yazıyor. Kimse duymuyor bu sessiz çığlığı?

Evleniyorlar eğleniyorlar ve kocaman bir kara delik sonrası zaten tam bir komedi .

Her ay yığınla parayı evlendikleri için diyet olarak ödüyorlar. Herkes mutlu onların yuvası kuruldu ya?!

Halbuki daha yığınla borç tepelerinde nefes alamaz haldeler .

Kim bilir kim dinler ?

Borç yiğidin kampısıdır.

ÖDENİR GİDER.

 
Toplam blog
: 50
: 3085
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Merhaba hayatta herkesin söyleyeceği birkaç cümlesi vardır, ben de ‘söyleyeceklerim var’ adlı bir kö..