Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İnadına Taksim'de olacağım

İnadına Taksim'de olacağım
 

Taksim'de taciz


Yanlışımızı gördükçe sevinen, pireyi deve yaparak büyüten, sözüm ona avrupalı olmakla övünenlere bir kez daha madara olduk.Sağ olsun bizim medyada elinden geleni yaptı bu konuda. Tabii ki haber atlanmaz çekilir ama be kardeşim hiç mi tüyün kıpırdamadı da engel olmak istemedin ? Bari çektikten sonra engel olmaya çalıştığın da haber olsaydı da ‘’oh be nihayet biri çıktı ‘’ diye sevineydik hiç olmazsa.Adamlar dakikalarca kıza tacizde bulunuyor ve sen bunu rahatlıkla çekiyorsun da çekiyorsun. Yuh ! demiyorsun. Bir tek bu görüntüler yeter de artar bile yabancının bizi tu kaka Türk diye damgalamasına .Kendi gözlerindeki çöpü görmezler, gelir bizim gözümüzdekileri görürler çünkü.

İzlerken çok kızdım. Öfkeden kudurdum. Lanet okudum onu yapanlara. Allah belanızı versin dedim dakikalarca tekrar, tekrar…….sonra bir o kadar da ülkem adına üzüldüm.Bir anda gözden düşmeye aday bir görüntüydü çünkü bu görüntüler .Başka ülkelerin yılbaşı görüntülerinde havai fişekler varken , bizimkinde neden taciz haberleri olsun ki ! Kendini bilmezlerin proveke hareketlerinin yüzüne ülkem neden kötü bir imajla kirletilsin ki!

İlle de her adım başında bir polis mi olmalı ? Yanlışa dur diyemeyecek kadar duyarsız ve korkak mıyız? Seyirci olmayı bu kadar mı sever olduk ? Nerde örf ve adetlerimiz ?Ağabey gibi korumacılığımızda mahallenin kızına yan gözle bakmak bile yokken bir yabancıya bakmak, bakmakla da kalmayıp tacizde bulunmak evla mı oldu ? Şikayetçi olunmazsa suçun 57 YTL na bağışlanır olması , aynı suçun tekrarını kolaylaştırmaz mı ? Taksim kurtarılmış bölge mi yoksa ? Namuslularla , namussuzların mekanları ayrı, ayrı mı, bunun böyle olduğunun kararını açık veya kapalı baş, kollu veya kolsuz gömlekli olmak mı verecek ? Öteki beride, beriki ötede olamayacak mı?

Tez elden buna bir çözüm ! kim ilgiliyse ve de kim bilgiliyse ….

Olayın geçtiği yerde olmak tercihim olmazdı ama velakin olmuş olsaydım eğer , öfkeyle mutlaka ‘’ne yapıyorsunuz siz’’diye bağırmadan duramazdım her halde.Kara koyun gibi orta yerde kalakalsam da yapardım bunu… -’’sonrasında görürdün gününü ‘’dediğinizi duyar gibi oldum şimdi. Acı olan da bu zaten;hep sonrasından korkmak ve korkarak vazgeçmek !

Seneye ömrüm vefa ederse, inadına Taksim’de olacağım !


resim:internet haber/foto galeri

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..