Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

İnadına yenicem

İnadına yenicem
 

Bütün kanser hastalığım sürecinde, (halen devam ediyor) şunları yaptım.. Kırmızı et hariç (hafta da bir kez) başta balık olmak üzere ve tavuk yedim. Alışkanlığım yoktu bol bol sebze yedim.. Meyva yedim, hele kırmızı renkteki meyvaları başta siyah ve kırmızı üzüm çekirdeği ile birlikte.,

Arkadaşlar hep soruyor doktorun bir şey verdimi:
Doktorum kemoterapiler bitince Solgar'ın ASTRAGALUS (sebze extrası) unu aldım hala devam ediyorum..Her şeyi serbest bıraktı doktorum..
Ben Her akşam bir su bardağı havuç suyunu içtim..Az yedim günde 6-7 öğüne ulaştım çünkü vucudun mücadele etmesi gerekiyor.
Ceviz zamanı taze Ceviz yedim bol bol...Her sabah aç karnına Harnup (keçiboynuzu) pekmezi bir kaşık yaedim..
Buğünlerde kontrol e gidecem sonucu iletirim sizlere..
İlgiden dolayı herkeze teşşekkürler..
SIGARAYI BIRAKIN...
 
Toplam blog
: 28
: 1274
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Merhaba, 1956 İstanbul/Kuzguncuk doğumluyum. Aslı Tuğçe adında bir kızım, Hülya Nihal adında bir eş..