Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '18

 
Kategori
Siyaset
 

İnce Devam Eder mi?

İnce Devam Eder mi?
 

Yirmialtı yıl aradan sonra ilk kez seçim sandığına giderek siyasi partileri es geçtim ve Muharrem İnce'ye oyumu kullandım. Kazanamamış olsa da kısa sürede yapmış olduğu tanıtım maratonuna karşın bana göre büyük başarı göstermiştir.

Evet milletvekili seçimlerii için oy kullanmadım. Kullanmadım çünkü her biri demokratik bulmadığım çarşaf listelerle seçimlere girmişler. Gerçi bu durum yeni değil 80'den sonra sürekli olarak yenilenmekte ve sırf bu yüzden seçim sandığına gitmemekteyim.

Ben Muharrem İnce'den olsaydım bu sonucu gördükten sonra topluma 'Ne haliniz varsa görün!' der, siyasete devam etmezdim.

O denli dürüst, o denli samimi, o denli mutevazi, o denli kucaklayıcı (din dil ırk ayırt etmeden) bir profil ile seçmenin karşısına çıktığı halde seçmenin güzellikleri göremeyecek kadar sığ düşünceye sahipse veleddalin amin! El fatiha.

Soğanın kilosu olmuş beş lira. Asgari ücret bin altıyüz lira ve vatandaşın büyük çoğunluğu ay sonunu ucu ucuna zor getiriyorken gene de halinden memnunsa yapacak bir şey yok!

Yapacak bir şey yok Muharrem.

Bize altmış günde coşku ve heyecan yaşattığın ve insan sevgisini tekrar hatırllattığın için teşekkür ederiz. 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..