Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '18

 
Kategori
Şiir
 

İnce Sızı

İnce Sızı
 

peşin kırılmıştı yen’im
ışık sağanağından görmemişti gözlerim
gelmeden, gitmiştin sen aslında
yolun sonu görünmüştü, taa başında
 
her seferinde
gelmene tedirgin duyduğum sevinç
gidecek olduğundandı
 
kulaklarım ahlat zamanın bekçisi
uçuruma sürükleyen rüzgârının
saklısında duran muamman 
varla yok arasıydı gölgen
ikircikliydi sende aşkın rengi
 
gündüzle gece, hep ters yüz
senle yolculuğumuzda
kâhinin bilmediğini bildim
yürürken yollarında
 
hep ben tükettim suyumu
kendime akamayan nehirdim
sen, sevgiyi yeşertemeyen kıraç toprak
 
ince ince kırıldı gün ışığım 
yitip gitti bendeki dirilik
böyle geldin / gidecektin yine böyle
deniz yıldızı hikâyesinde olduğu gibi
katkın olamadı bu sevgiye
 
yüzünü bir açıp bir kapayan güneştin
için için azaldın / patlamadı baharın
yüzündeki uzaklıkta, yabancılık duygusunun ayırdı
yarın yoktu bakışlarında
 
öfkem kendimedir şimdi
bildim / bildim de, neden dönmedim geri 
sebep o ki,  dinmedi içim
kendimi hiç affetmedim
her sen’ li zamanda hâlâ
yürek kökümde hep o ince sızı
 
20 Nisan 2009
 
Hâdiye Kaptan 
 
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....