Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '15

 
Kategori
Şiir
 

İnsaf gazeli

İnsaf gazeli
 

Şahı cihan tüm yıldızlarını yaksa beni aldatamaz/Günlerce kapımda nöbet tutsa da beni ateşe atamaz/Geceler geceleri kovalasa ve şaikalar birbirini izlese


Şahı cihan tüm yıldızlarını yaksa da, beni aldatamaz
Günlerce kapımda  nöbet tutsa da beni ateşe atamaz.
 
Geceler geceleri kovalasa ve şaikalar birbirini izlese
Mahı devran kendini yere çalsa medet beni kurtaramaz
 
Canlar lalezarda, şeb-i yelda da nice meyler dökülse
Bile acun yerle yeksan olsa bu asiyi zinhar unutamaz.
 
Nihayet gül ile bülbül ebedi küsüşseler, gül bir gün ölse
Toprak ana kızsa, gazaba gelip konuşsa, bülbül susamaz.
 
Feriştah ki kıyamete dek beklerim sözü, bir gün bile sürse
Veyl olsun ona ki intikam hissiyle bir gün bile tutamaz
 
Ol geceler ki ondan neler sadır olur, meğer bir gün görse
Her şeyi bilir de lal olur dilleri susar bir daha konuşamaz.
 
Ey Dai, her yerde varsın,  validen böyle yazdığını duysa
Seni ser muharrir sanır da sana muhaliflik  yakıştıramaz.
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..