Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '07

 
Kategori
İlişkiler
 

İnsan Hüseyin..

İnsan Hüseyin..
 

O..birçok insandan daha insan..birçok insandan daha dürüst..birçok insandan daha mert..daha iyimser.. ve komplekssiz..terminale işim düştükçe,gidip geldikçe izledim, tanıdım onu..Hüseyin'i..iyi ki de gördüm,tanıdım..

Hüseyin, bir terminal şarkıcısı.Kendisini öyle tanımlıyor..şarkı söylemeyi,org çalmayı çok seviyormuş..şu sıralar ne zaman giderseniz gidin orada görürsünüz onu..dizlerinin üzerine koydugu org'unu çalıp,kimseye el açmadan,kimseye duygu sömürüsü yapmadan..namusuyla..şarkılar söyleyerek kazanıyor ekmek parasını.Gözleri görmüyor..doguştan görmüyor,hiç görmemiş bu dünyayı..agacın yeşilini,denizin ve gökyüzünün mavisini..yagmurun, karın yagışını..bir çiçegin güzelliğini,renklerini hiç görmemiş..''Ama görmek isterdim tabii''diyor.Yanında oturup otobüsünün gelmesini bekleyen kadına..Yüzünden eksik etmediği tebessümü ile,hiç gocunmadan kompleks duymadan anlatıyor yumuşak sesi ile..

Hüseyin'in repertuarı çok geniş..istediğiniz her şarkıyı çalabiliyor.Önündeki defterin sayfalarından çalmak istediği şarkıları, hassas parmakları ile çabucak buluveriyor..Ve isteklerde bulunuyor oraya gelenler,yanına oturanlar..sesi çok güzel,çok duygulu..bazen hareketli şarkılar dökülüyor parmaklarından..yüzündeki gülümseme çogalıyor..terminali coşturuyor.

Terminalde otobüslerini beklerken, aşagı yukarı gezinen insanlar dikilip garip garip bakıyorlar Hüseyin'e.. oysa o görmüyor bu bakışları.İyi ki de görmüyor. Hüseyin o kadar rahat..şarkı söylerken o kadar mutlu..onlar o kadar gergin.. ve o kadar tuhaf.. bir uzaylıya bakar gibi bakıyorlar..

Yolcularını karşılamaya veya ugurlamaya gelenler mutlaka o'nun yanına ugruyorlar..önündeki mukavva kutunun içine içlerinden ne gelirse koyuyorlar..saglıkla gidip saglıkla gelsin diye sevdikleri..ama o dilenci degil ki,bunu anlamıyorlar..

Günün birinde Metin Şentürk gibi ünlü bir şarkıcı olmayı hedeflemiş kendisine Hüseyin ...''ama çok çalışmam gerek''diyor..''belki bir gün'' diyor sonra kibarca eğilerek yanındakine..ben izliyorum sadece içimdeki üzgünlükle.Yüzüne bakıyorum Hüseyin'in..yüz hatları o kadar yumuşak,o kadar temiz..o kadar çocuk..içiniz eziliyor ''neden?''diye soruyorsunuz kendi kendinize.Bazı insanlar neden böyle olmak zorunda?.neden eşit degiliz?.

Bir kadın geliyor Hüseyin'in yanına..kulagına egilip birşeyler söylüyor..o gülümsüyor..başıyla onay veriyor..az sonra bir kaç akort çekiyor org'una büyük ustalıkla..başlıyor çalmaya..''odam kireç tutmuyor,kumunu karmayınca..''kadın yanındaki sandalyeye oturuyor istediği şarkıyı dinlemek için..Çok güzel söylüyor..sanki başka dünyalara gidiyor Hüseyin.

Acaba aşık oldugu biri var mı diye merak etmeden duramıyorsunuz..kimbilir vardır belki de..''Şansın bol olsun''diyorum içimden Hüseyin'e..

sevgi'yle..

resim:deviantart

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..