Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İnsan ne kadar değişebilir?

İnsan ne kadar değişebilir?
 

Milliyet İnternet


Milliyet gazetesi ve internet sitesi güçlü bir ağ ile donatılmış çok geniş bir haber tarama ağı sunuyor okuyucularına.

Müdavimiyiz…

Günü birlik turlarla dolanırken “En iyi amatör karelerde gördüğüm çalışma bakın neler çağrıştırdı bana…

İnsan, konuşabilen, düşünebilen, düşündüğünü uygulayabilen, duyguları olan, duyguları ile yapılanabilen müthiş bir varlık.

Bilinen alemler içinde bir benzeri yok…

Evrende yaratılan bütün maddeler gibi iki kutuplu, yani artı ve eksi, günümüz tabiri ile erkek ve dişi…

Hangisi artı hangisi eksi bu anlatımın dışında…

Zorum başka benim…

İlk insandan başlayarak insan sorgular kendini, varlığını merak eder, nedenlerine kafa yorar.

Bu da başka ir şey, insanı yani…

Bu resme baktıktan sonra en iyi karelerde dolamadım açıkçası, yetti bana…

Çünkü, çok güzel anlatıyordu bir başka mücadeleyi.

Eşitti, değildi, farklıydı, hepsi, bütün tartışmalar serildi gözlerimin önüne bir anda…

Okuduklarımı hatırladım.

Bir Fransız bilgini “İnsan, hilkıyat dairesi içinde hareketeder” diyordu.

Yani çok fazla farklılaşamaz…

Yine aynı bilgin “kedi kişnemez, at miyavlamaz diyordu.

Acele ile notlarımın arasında buldum.

Milliyet İnternet “ortaya güldüren kareler çıktı” diyor ama beni düşündürdü bu kare…

Sadece beni değil zannedersem milyonlarca milliyet okurlarından yüz binlercesini de düşündürdü. Bu anlamda çok teşekkür ediyorum Milliyet Ailesine…

Öyle ya, bayanlar traş olmaya devam etse halimiz nice olurdu…

Sürekli kaşını gözünü boyayan erkekler bizi ne hallere düşürür.

“Yürüyüşü bile farklıdır, endamını, zerafetini ortaya koymalı bayanlar” diye geçti aklımdan. Öyle delikanlı gibi yürümek hangi bayana yakışır söyler misiniz bana?

Eski Sovyette duvar ustası bayanlar ne kadar garip varlıklar olmuşlardı, hatırlarsınız…

Narinliğini asletle bütünleştirmiş nazik ve kibar yapı neler yazdırır baylara.

İtici değil mi o şekle girmiş baylar?…

Adam gibi adam demiyor muyuz?..

Hasılı, biri yüreği ile taşır, diğeri kanıyla besler yavrusunu.

Fazla söze gerek yok.

Hilkıyatı dairesinde hareket eden bay ve bayanlar ne güzeldir…

Sevgi ve saygılarımla….

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..