Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '18

 
Kategori
Deneme
 

İnsanların Genetik Yapısı Olduğu Gibi İnsanların Oluşturduğu Dünyanın da Genetik Yapısı Var

İnsanların Genetik Yapısı Olduğu Gibi İnsanların Oluşturduğu Dünyanın da Genetik Yapısı Var
 

Dünyada insan kaynaklı olaylar/olgular bizim genetiğimizden çıkmakta, biz nasılsak dünya da öyle ve bizim nasılımız genetik kodlarımızla ilgili.

“Daha iyi yaşanabilir bir dünya için çalışalım” Bunun için önce olabildiğince genlerimizi tedavi etmemiz gerekir, değilse IŞİD’lere kelle kesme de seni dinlemeyecek.

Yeryüzünden kötülükleri başka türlü silemeyiz…

Elbette eğitimin (bilgi, kültür, din, ahlak, yasa, yaşam, görgü vs.) önemi var çünkü eğitim genetik kodları kontrol altında tutuyor, sadece eğitim yetmez ama (Ki zaten görüyoruz, dünyada eğitim yok mu var ama kötülük de var) genetik yapımızın ıslahı da gerekir.

Örneğin sapıkların kimyasal hadımdan önce genetiğiyle oynamak lazım.

Bireysel olarak insanları görüyorsunuz, iyisi de var kötüsü de. E şimdi dünya bunlardan oluşuyor. Biz ne kadar iyiysek dünya da o kadar iyi olur.

Bizim iyi olmamız da önce genetik yapımıza bağlı. Sonra eğitimli olup çaba göstererek eğer varsa genetik kodlarımızda kötülüğe meyil baskılayıp olumsuz durumlar yaratmasına izin vermemeliyiz, şeytan delikten çıkmamalı.

İnsanlar bunun elimizde olduğunu sanıyorlar tam olarak değil…

Ben mesela içimden gelen şeyleri ortadan kaldıramıyorum ancak kendimi eğitip çaba göstererek baskılayabiliyorum.Siz de yapamazsınız, örneğin kıskançsanız huyunuz değişmez ancak kıskanç olmamaya çalışırsınız.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..