Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '11

 
Kategori
Dünya
 

İnsanlığın Devekuşu halleri

İnsanlığın Devekuşu halleri
 

Merhaba dostlar,  

Dünyanın kırk türlü hali vardır derler ya, sanırım doğru, önümdeki haritaya bir devekuşu gibi kafamı gömdüm ve yüzüme Afrika karası bulaştı biraz, sonra haritada ülkeleri belirleyen çizgileri gördüm, kirpiklerim o çizgilerin arasında dolaşırken yoksulluğu gördüm, yıllarca şükredin cennet var, cehennem var diye kandırılan ve hala kandirilmakta olan talihsiz insanları gördüm. İlk başta şaşkınlığın yerini kizginliga bıraktığı bir ruh haline sahipken sonra ince bir hüzün duygusu kapladı içimi. 

Yine o çizgilerin içerisinde dolaşırken isimler gördüm, Ben Ali, Kaddafi, Mübarek, Krallar, Prensler, adı olmayan Prensesler, fakat en çok ellerini havaya kaldırmış, açlığı gözlerinin çukurlarında görebileceğiniz insanlar gördüm,  

Ve yine o çizgilerin içerisinde dolaşırken insanlar gördüm sırf çıkarları uğruna diktatörlerle el ele, kol kola fotoğraf çektirenler, ellerini openler, eteklerinin dibinde oturanlar, üç kuruş petrol uğruna sözde insanlığın çıkarlarını koruyan liderler. 

Oysa ben sadece kafasını bir haritanın içine gömmüş bir devekusuydum, uykudaydım uyanmadım, uyandırdılar, kapitalizme yeni kaynaklar gerekiyordu, düğme ellerindeydi, haritadan birilerini silip başka birilerini getirme zamanı gelmişti,  

Rüyamdaydim, bir hayvanat bahçesinde kafeslerin arkasında hayvanların yerini almış insan silüetleri gördüm,  

Uyandım, aynı silüetlerin nasilda gerçek olabileceğini fark ettim,
Uyudum… insanlıgımdan utanıyorum, sakın uyandırmayın!
 

2 Mart 2011
Ali Sami 

 
Toplam blog
: 45
: 453
Kayıt tarihi
: 24.12.10
 
 

Öncelikle merhaba. Bugün 24 Aralık 2010, ben de blog dünyasında yerimi aldım. Merhaba. Hepinize k..