Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '10

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

İnsanlık bitiyor!

İnsanlık bitiyor!
 

Köpeğiniz var mı?

Hiç oldu mu?

Şarkıdaki gibi bir kedim bile yok’a getirmeyeceğim olayı...

Karizma çizilmesin diye pek belli etmemeye çalışırım ama korkarım ben köpekten...

Köpeğim olmadı olsun da istemedim... Kendimize zor bakıyoruz köpeğe nerede bakacağız yahu!

Bahçeli ev olsa, yapsan köşeye bir kulübecik...(!)

Belki...

Evcil hayvan bakmak hep zengin işi gibi geldi bana... Biraz da komik!

Yaşını başını almış, saçlarına ak düşmüş nur yüzlü amcaların düştüğü durumları görüyorum sahilde...

Hayvan ağaç dibinde bir ayağını kaldırmış hacetini giderecek... Tık yok...

Amca halden anlıyor, sabırlı, dertleri aynı... Prostat!

Öyle hassas bir adam değilim, yukarıda yazdıklarımdan dolayı “ sen ne anlarsın odun” diyenleriniz de olabilir aranızda...

Pet shoplardan köpek aldığınız oldu mu hiç?

Kendinize değilse bile, eşinize, kız arkadaşınıza... Hı?

Köpekten iyi hediye oluyor, hele bir de boynunda kırmızı kurdeleden fiyongu varsa! ... Hediyeyi alan çığlığı basıyor...

“ Canııııım! Adı ne bunun?”

Sonra?

Sokak köpekleri var bir de...

Çöp tenekelerinin nemli gözlü, pireli, müdavimleri...

Bir sokak köpeğini sahiplendiğiniz oldu mu hiç?

Köpeğinizi sokağa attığınız oldu mu?

Arabanızın arkasına koyup en az iki yüz kilometre gittikten sonra kapıyı açıp, deli gibi gaza basıp eve döndüğünüz?

Köpeğini hayvan barınaklarına bırakan var mı aranızda?

İnsanların çoğu üzücü olduğu için hayvan barınaklarına bıraktıkları köpeklerini bir daha görmeye gitmezmiş...

Ne kadar hassasız!

Ötenazi!

Merhametten ötürü acı vermeden öldürme olarak tanımlanıyor...

Sahibi köpeğini veterinere götürüyor, başını okşarken köpeğe bacağından bir iğne yapılıyor...

Göz açıp kapatıncaya kadar cinayetin en insani olanı gerçekleşiyor...

Öyle hassas bir adam değilim ama son iki gündür kafamı yastığa koyup gözlerimi kapattığım zaman...

Pembe gömlekli bir adam görüyorum... Boynuna ip bağladığı sokak köpeğini çöp kamyonuna doğru çekiyor...

Köpek direniyor... Gücü yetmiyor... Pembe gömlekli adama bir arkadaşı yardım ediyor... İkisi köpeği çöp kamyonuna atıyor...

Köpek canlı canlı eziliyor...

İnsanlık bitiyor!

Günün birinde... Çok kısa süre de olsa... Tüm insanların hayata bir sokak köpeğinin gözlerinden bakabilmesini... Tüm insanların herhangi bir canlıya hissettirdiklerini hissetmesini diliyorum...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..