Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '12

 
Kategori
Güncel
 

İnsanoğlunun kendi kendini ladeslemesi

İnsanoğlunun kendi kendini ladeslemesi
 

Kaynak: İnternet


Hatırlar mısınız bilmem bundan uzun zaman önce Suriye sınırındaki mayınların temizlenmesi sınırın kalkması konusunda uğraşlar vardı. Temizlenecek yere İsrail sözüm ona organik tarım gibi bir şeyler yapmak için talip olmuştu bildiğim kadarıyla.

Türkiye buna karşı çıktı ya da ben öğle hatırlıyorum ve Suriye’yle aramız bayağı düzelmişti ne hikmetse!

Suriye’de iç savaşa benzer olaylar çıktı ve Türkiye Suriye ilişkileri gerildi.

Şimdi diyorum ki bunlar bir tesadüf mü yoksa birilerinin büyük ayak oyunları mı? Çünkü dünya kıtlığa gidiş yolunda ilerliyor.

Yediğimiz her şey genetiği oynanmış gıdalar. Nerdeyse artık su içemeyeceğiz.

Benim için hiç önemli değil. Nasıl olsa 46 yaşıma kadar yaşamışım. Ama ya çocuğum ve onun doğacak çocukları ne oluyoruz Allah aşkına?

Bu ucu bucağı olmayan dünyada adam gibi kavgasız gürültüsüz yaşamayı öğrenemedik gitti. Birileri petrolü paylaşamaz birileri ekmeği!

Hey insanoğlu kendine gel kendi elinle hem kendini hem başkalarını yani tüm insanlığı yok ediyorsun. O zaman it gibi yalvarsan da ne Allah ne de başka bir varlık kurtarabilir.

Herkese saygı ve sevgiler.

Tamer Yiğit.

 
Toplam blog
: 2
: 207
Kayıt tarihi
: 23.04.12
 
 

1966 doğumluyum. Düşüncelerimi sizlerle paylaşmak amacıyla bu siteye üye oldum. ..