Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İnsansılar

İnsansılar
 

Sevgili kızım Nihan


Uzunca bir süredir yazamıyordum. Bana bu satırları yazdıran ise resmini gördüğünüz 7 yaşındaki kızım Nihan'la ilgili. Kızım bu yıl keman çalmaya başladı. Okuldaki keman dersleri ve eşimin de çalıştırmaları sonucu yeteneği desteklendi. Böylece Okuma Bayramı'nda sahnede keman çaldı. Bir anne için büyük gurur takdir edersiniz... 

Ancak, okulu için de tartışmasız gurur kaynağı olması gereken bu durum bazı kıskanç insansılar tarafından baltalanmaya başladı. Muhatap oldukları 7 yaşında bir çocuktu. Yoksa rakipleri mi demeliyim? Bilemiyorum. 

Bireysel gösteriler sahnelenmeyecek denildi. Oysa herkes kendi klubünün gösterisini sunacaktı. Baledekiler bale gösterisi, folklordakiler folklor gösterisi gibi... 

Ve 1.sınıflardan keman çalabilen sadece benim kızımdı. Çünkü 4.5 yaşında okuma yazmayı öğrenmişti. Bu yüzden notaları da öğrenebiliyordu. 1 ay kızımın sahne gösterisi için mücadele ettim. Allahtan bana destek olan mantıklı idareci ve başka görevliler vardı. Neyse 29 mart günü sahneye çıktı ve hatasız çaldı. Ama 7 yaşındaki çocukla mücadele bitmemişti. 

Bu kez okulun resmi sitesine gösterilerin fotoğrafları konmuş, ama Nihan'ın keman çalrken tek bir resmi bile konmamıştı. 

Şalterlerimin tahammülü kalmamıştı. Okulun en yetkili kişisine şikayette bulundum. Ve nihayet bu gün resmin siteye konmuş olduğunu gördüm. Bunu yapan insansı mı ne oldu? Onun da evlatları var. Çok şükür ki yukarıda da Allah var. O insansıyı ve onun gibileri Allah'a havale ediyorum ve sizleri uyarıyorum. Çocuklarınızı sahipsiz ve ilgisiz bırakmayın. Farkında bile olmadan eziliyor olabilir çocuklarınız. Allah kimseyi anasız babasız, özellikle anasız hiç bırakamsın Yoksa vay yavrularımızın haline!!!! 

 
Toplam blog
: 47
: 434
Kayıt tarihi
: 25.12.10
 
 

Her şeyin anlamsızlaştığı, çarpıklaştığı günleri dehşetle izliyorum. Çocuklarımın geleceği  için ol..