Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '07

 
Kategori
İnternet
 

İnternet yalancıları

Sert bir girişle başladım.Evet sert ve belki de burda olmasam daha da vurucu bir ilk cümle olabilirdi.Bu yazı aslında tamamiyle sizlerin yorumlarıyla amacına ulaşacaktır, bunu da en baştan duyurayım ki üzerinizde vicdani baskı oluşsun:) (Şaka şaka)

Şimdi ben niye yorum yazmanızı özellikle istiyorum: Çünkü gerçekten anlıyamıyorum bu sanal alemde yalan söyleyenleri!!!!!!!!!!

Çünkü yalan söylemekle hangi egolarına, ne oranda hormon gidiyor ki, iki yalan söylemekle böyle kısa sürede egoları bu kadar serpiliyor bilmiyorum!!!!!!!!!!!!!!!!

Bu ego hormonu gerçekten bir işe yarıyorsa psikoloji bilimiyle uğraşan blog yazarlarının yorumunu çok ama çok merak ediyorum zira verecekleri bir reçete var ise kullanalım; canım bizim de egolarımız hormondan nasibini alsın.Kusur kalmayalım!!!!!!!!!!!!!!

Olur ya bunun birebir iyi geldiğini bizzat tatbik etmiş birilerini tanıyorsunuzdur!!Yalanın faydalarını sınırlı zekamın anladığı kadarıyla bana anlatmak istersiniz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

" Kime ne zararı ama söyleyene accayipppp faydası " dokunan birşeydir " internette yalan söylemek "

ve kuyruk sıkışınca kaçmak, bunu da bilmek istiyorum!!!!!!!!!!!!!!

Bu yazımla beni anlıyanlardan yardım istiyorum!!!!

YALAN SÖYLEMEK NEYE İYİ GELİYOR!!!!!!!!!!!!

Not:Yardım edeceğinize inanıyorum şimdiden teşekkür ediyorum :)
 
Toplam blog
: 13
: 582
Kayıt tarihi
: 25.06.07
 
 

Yorum yazmak için burdayım ama kimbilir yazarım ben de birkaç kelam kendi cumhuriyetim de kimbilir..