Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '17

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

İnternetten alışveriş yapmak

Yeni dönemin en sevdiğim özelliklerinden biri; İNTERNET ALIŞVERİŞİ

Hepimizde biliyoruz ki, bu öyle kolay olmuyor... Güvenli siteler var güvenli olmayan siteler var... İnternet üzerinden alışveriş yaparak çok kötü durumlara düştüğüm oldu. Sonrasında karşınızda muhattap olacak birisini bulamıyor olmanız işin ayrı bir kötü yanı...

Bir ara önem verdiğim bir düğüne kıyafet arıyorum. Tabi para kısıtlı, hayaller paris... Bir resim gördüm internetten valla hatırlamıyorum sindirella diye bir hesaptı sanırım.. .Elbise nasıl güzel... baktım farklı renkleri için farklı fotoğraflar... Gayet güvenilir duruyor. 120 TL verdim elbiseyi sipariş ettim. 2 günün sonunda geldi elbisem... Nasıl rezik nasıl kötü nasıl alakasız anlatamam... Resimdekinden fakrlı olacağını biliyordum ancak bu kadar kötü olacağını tahmin etmemiştim. 
 

Karşı komşumun barbi bebeğine elbise diken küçük kızına okadar kumaş ver... Çok daha iyisini diker diyebilirim...

Bu kötü tecrübeden sonra sadece güvenilir sitelerden alışveriş yapmam gerektiğini anladım.

Güvenilir site nedir? Nasıl bulunur? Bulunmaz... Güvenilir site sadece zorunlu olarak bildiklerimizdir... Ne demek istiyorum, şöyle reklamlarını gördüğümüz... Tanıtımlarını duyduğumuz sitelerden şaşmayacaksınız...Morhipo, trendyol, sahibinden, zet... Ve şuan adını hatırlayamadığım diğerleri... Büyük sitelerden alışveriş yaptığınızda... Güzel ve ucuz alışveriş sizi bekliyor demektir.

Siz siz olun, bilmediğiniz siteden alışveriş yapmayın

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 9
: 182
Kayıt tarihi
: 23.01.17
 
 

Çok okuyan az konuşan, biraz yazar sıkıldıkça düşünen. Bazen söven, bazen öven. Gülümsemeyi özley..