Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İşin içinden çıkamıyorum.

İşin içinden çıkamıyorum.
 

Gel de çık


Gel de çık işin içinden. Canlı cap canlı bloğumu okuyanlar bilir ben bir ara aşığım sanıyordum meğersem miğdemi üşütmüşüm. Aşık falan değil sadece salakmışım. Bir de içimde bi kıpırdama bir heyecan olayını da mevsimsel olarak değerlendirirsek sapa sağlamım yani. Ya epeydir aşk yazmaya çalışıyorum olayın içine giremedim yuh bana diyorum. Peto dırdırlanıp duruyoo 'çevrende çoook yakışıklı karizma adamlar var bi kendine gel' diyor  yok uleyn kimseye hissedemiyorum ne yapayım. Zaten oldum olası öngörüsüz biriyim.

Her sabah uzun yürüyüşlere çıkıyorum. Elimde fotoğraf makinesi ota b...a dalıyorum. O kadar deniz manzarası var ben ne haldeyim allaaaahııım. Sağlık delisi bir kişilik oldum. Dengeli besleniyorum (hatta zayıflama derdindeyim o derece yani) sigarayı bıraktım. Ya bu arada sigarayı bam diye bırakanlar nasıl ettiniz ben mi kişiliksizim bana bi yol gösterseniz el verseniz diyorum. Yemin ederim rüyalarıma giriyo be. Bir ara kendimi kaybediyorum o ilk nefes var yaa burnumda evlat kokusu gibi geliyor. Taam bırakıyorum da görenler severek ayrılanlara baktığı gibi bakıyo. Sanki aşkımı bırakıyorum. Hani bir türlü gitsin istemezssin ama gideceğini de bilirsin yaaa acı çekiyoruuum resmen. İnanın bu halimle yapamayacağım delilik yok.

Hem cinslerime hep bir pozitif ayrımcılığım olmuştur. Etrafıma bakıyorum kadın milleti çok güzel. Bakımlı, sevimli, okuyor hatta yazıyor amma velakin erkeklerde bi düşüklük bi mıymıy insanın enerjisi bitiyor. Naan ben mi abartıyorum diyordum baktım bir sürü hatun aynı dertten muzdarip. (Taaam gençlik sana lafım yok 20 lik erkek candır). Bütün bunlar yaşlanma belirtisi bende ama yaşımı da seviyorum zaten başka da seçeneğim yok. Yaşıtım erkek milleti sözüm size bakın rakipleriniz gençliğe örnek alın. Canlanın heyecan katın hayata kendinize bakın. Spor neyim için hala geç değil. Olmadı kozmetik deneyin valla tüketim çılgılığından bahsetmiyorum bi sürü doğal ürünü sizde yapabilirsiniz. Yani şimdi benim aklıma gelmiyor MB de vardır açın okuyun hatta paylaşın.

Aşk dedin mi bir duracaan dediydi arkadaş. Ben de niye durayım atlasam olmaz mı demiştim. Olmazmış bu konuda öğrendiğim her şeyi sizinle paylaşacağııım sözzz. Sıkıntı şu ki öğrenmek bazen sancılı bir süreç olabiliyor.

 
Toplam blog
: 54
: 533
Kayıt tarihi
: 18.02.12
 
 

Tasarımcıyım grafik çalışırım. ..