Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '13

 
Kategori
İnançlar
 

İslam'ın dünü bugünü

İslam'ın dünü bugünü
 

Önce Edep Sonra Din


Dış güçlerin Müslim, gayri Müslim para babalarının elinde cana kıyan ve cehlin dibinde yüzen O İslam âleminin dünyada gidecek bir yeri yok...

Nedeni İmamlarımızın içinde sigara içen içki içen,  faiz yiyen var, zina yapanı da var. Olmayan duvarı şeytan diye taşlayan hurafeciler, tekbir sesler ile Müslüman olsun olmasın insan canına kıyan var, hakkını yediğini bildiği halde hacca gideceğim diye helalleşen var, kuranı kerimi birçok defa hatim edip bir kelimesini anlamayan, zalim muaviye ve onun gibi İslama zarar vermiş insanlara hazret diyen var, ondan sonra karşına dikilip Müslümanlığı öğretmeye kalkışan bilgi cahili insanlar var,!  daha neler...

Mesela kadın eski usul yaşar erkek dilediği gibi yaşar, dinimiz  komşun açken senin tok olmanı men eder , hacı  bu benim mezhepten değil bana ne der yardım etmez..!

Bunların yüzde doksanının doğru olduğunu bildiği halde ben böyle gömüyorum deyip inkâr eden mahrur, zelil ve mezlul ( kafası karıştırılmış , Zulüm Edilmiş ve zulüm etmiş) insanlar var nasıl dayansın bu yürek ! benden beter dicahili var ...

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..