Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '07

 
Kategori
Haber
 

İsmail Cem

İsmail Cem
 

İsmail Cem' in vefat haberi üye olduğum Milliyet Haber Paketin' den telefonuma mesajla geldiğinde bu kadar çabuk beklemiyordum açıkcası..

Bundan bir-iki gün önce hastaneye kaldırıldığı söylenmiş, sonra da yalanlanmıştı..

Daha sonra da vefat.. Yani yine basın saklambaçı' nı yaşadık hep birlikte.. Ölümü elbette üzüntü verici.. Ülkemiz için önemli bir yazar, gazeteci ve siyaset adamıydı..

Ah-vah edebiyatından sonra ben cenazeyi bekledim.. Bu yüzden yazıyı bugün yazıyorum.. Merak ettim..

Hrant Dink için büyük ilgi gösteren halk aynı ilgiyi kendi bakanı' na gösterecek mi? Yabancı hayranlığına karşı çıkanlara büyük bir koz verecek mi? Hani mailler geliyor ya, Neden bizim şehitlerimiz için yürünmüyor diye? Şehitlerimiz bizim vatanımızı koruyan isimler..

Yerel bir sorun yani.. Ne kadar teşekkür etsek az; Ama mantıklı olalım; Her şehit için 8 km. yol yürünebilir mi? Hadi birisi için yürüyelim, Diğer anneler demez mi bizim oğlumuzun nesi var diye? Kalkın işin içinden kolaysa..

Şimdi cenazeyi izliyorum.. Büyük bir kalabalık.. Ecevit gibi, Dink gibi, Zamanında ilgi gösterilmeyen, dışlanan isimler ölünce mi değere biniyor?

Yaşarken önemini anlayamadığımız, düşüncelerini kavrayamadığımız isimler' den öldüğünde mi ders alıyoruz?

Yoksa herkes gidiyor diye mi gidiyoruz.. Koyun misali.. Veya bu bir rant meselesi mi?

Cenaze' de görüneyim sükse yapayım derdi mi?

Her şey oy için mi?

Kişilerin içini bilemeyiz elbet ancak Türkiye çelişkiler ülkesi olmaya devam ettiği sürece bu sorular bitmeyecektir..

 
Toplam blog
: 278
: 1369
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Küçük bir kız çocuğu masumiyetidir yazmak, her satırı her cümleyi her kelimeyi tekrar tekrar gözden ..