Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '10

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

İsmid sürmesi

İsmid sürmesi
 

Yaratıldığından bu yana kadın cinsi süslenmeye, takıp takıştırmaya özel bir ilgi göstermiştir. Yaşı ne olursa olsun, kadın bu özelliğini her hal ve durumda devam ettirmiştir.

Bugünkü yazımda sizlere şimdi eskilerde kalan ''İsmid sürme'' sini tanıtmak istiyorum.

Peygamber Efendimizin İsmid sürmesinin gözlere şifa olduğunu belirttiğini, ayrıca kendisinin de yatmadan önce sürme çektiğini çeşitli kaynaklardan biliyoruz.

Bu doğal taşın incelenmesi sonucunda içerisinde antimuan, çinko ve sülfür ihtiva ettiği bilimsel olarak açıklanmış olup, taş İsfahan'dan çıkarılmaktadır. Rengi; parlak gri renkte olup, kolayca ufalanabilmektedir.

Ezip toz haline getirilen sürme sürmedanlık içine konulur. 3 kez sağ göze, 3 kez de sol göze çekilir. Ben sürmeyi çektikten sonra yüzümü yıkıyorum doğal bir görünüm elde ediyorum. Gün boyu da ne akıyor, ne bozuluyor. Merak eden arkadaşlar İsmid sürmesinin yararlarını muhtelif sitelerde yer alan bilgilerden öğrenebilirler.

Bu yazıyı yazmakta ki amacım da piyasada İsmid sürmesi adı altında satılan yağlı kara maddelerin olması, arkadaşların da bunları İsmid sürmesi olarak almaları ve kullanmadan atmaları olmuştur. Ben İsmid sürmesini Hacca giden bir arkadaşıma örneğini verip, Medine'den getirttim.

Taşın fotoğrafını da bilgilerinize sunuyorum..

Umarım bu bilgilerin faydası olur.

Sağlıkla kalınız.

 
Toplam blog
: 81
: 646
Kayıt tarihi
: 23.01.09
 
 

1948 doğumluyum. Emekli öğretmenim. Halen bir rehabilitasyon merkezinde çalışıyorum...