Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Öğrenmek Ömür Boyu...

http://blog.milliyet.com.tr/senemsans

26 Kasım '11

 
Kategori
Anılar
 

Israrla gizli kameralı anahtarlık satmaya çalışan menapozlu teyze!

Israrla gizli kameralı anahtarlık satmaya çalışan menapozlu teyze!
 

O anahtarlığı, gel de kapıdan satmaya çalış bana. Ama, aynı cümlelerle. ;)


Cep telefonuma 08505322084 numaralı telefondan çağrı geldi.
- Efendim.?
- Merhaba. Sizi Ulusal Teknoloji hede hödesinden arıyoruz. Vaktiniz var mı?
- Buyrun.

- Sadece özel kişilere ve bürokratlara sunduğumuz bir hizmetimiz var. (Aklı sıra, burada kendimi özel hissetmemi sağlıyor hatun.)
Gizli kameralı anahtarlık hediye edeceğiz size. Biliyorsunuz.. Özellikle biz kadınlar iş ve sosyal hayatımızda cinsel tacizlere maruz kalıyoruz. Ve, bu durumu ispat etmekte zorlanıyoruz.

(Hııı.. Herif beni taciz ederken, eğilmek suretiyle çantamdan anahtarlığı bulacağım -ki, bir kadının bunu yapması için minumum 2 dakika lazım- sonra da anahtarlığın açısı şerefsizi kadraja alıyor mu acaba diye pozdan poza gireceğim.
O da bu durumu, "Vaaay..! Pozisyon beğeniyor. Demek dünden razıymış." olarak algılayacak. Sonra Allah ne verdiyse..)

- Teşekkür ediyorum hanımefendi. Ama, böyle bir cihaza ihtiyacım yok. Zaten bu tarz kayıtlar kamusal alanda gerçekleştirilmediğinde kanunlarda delil olarak kabul görmediği gibi, hukuka aykırı. İyi çalışmalar diliyorum.

- Rica ediyorum. Umarım, hiçbir zaman da ihtiyacınız olmaz.!
- Hıı.?! Hööö.?
- Dı-dııııııııııııııııııııııt..
- :/ :? :&

Manyak kadın.! Dua mı ettin.? Beddua mı.?
Tanrım.! Bu atraksiyonlarla, durup durup sadece beni mi deniyorsun.? Yoksa, can sıkıntısından diğer kullarına da benzeri şeyler yapıyor musun.?

 
Toplam blog
: 19
: 462
Kayıt tarihi
: 13.07.11
 
 

Babaannesi Azerbaycan'dan Kars'a gelmiş, Dedesi Gaziantep Islahiye'li.. Anneannesi Selanik'te..