Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '16

 
Kategori
Öykü
 

İşte bu bizim hikayemiz

Hani hep vardır ya. “ Komşumun, arkadaşımın eşi, çocuğu, ablası,eniştesi… “ şeklinde başlayan hikayeler. İşte o hikayelerden birini paylaşmak istiyorum sizinle.

Benim bir komşum var. Genç yaşta kocasından boşanmış. İlkokula giden oğluyla ana evine dönmüş.

Gel zaman git zaman oğlu büyümüş, genç  delikanlı olmuş. Fakat ne okumuş ne de bir baltaya sap olmuş. Üstelik kötü alışkanlıklar edinmiş.

Dertken üstüne üstlük bir de nişanlanmış. Anne, korkudan zor nefes alır olmuş.” Yarın öbür gün evlenirler, bir de çocukları olursa ne yaparım ben? “ diye dertlenir oldu etrafa. Tabii, bir de bana.

İnanamadınız de mi, komşuya ait olduğuna. Evet, haklısınız. Çünkü bu bizim hikayemiz.

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..