Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '08

 
Kategori
Siyaset
 

İşte gerçek muhalefet...

İşte gerçek muhalefet...
 

Türkiye Büyük Millet Meclisinin Salı günü yapılan oturumunu izliyorum!..

Tek kişilik, koskocaman bir muhalefet! kürsüye geliyor. Başlıyor konuşmaya:

Kamer GENÇ: Şimdi sizler; şunu iyi anlamanız lazım, bir Dışişleri Bakanı, ülkesini dışarıda kötülüyorsa ve bu dış ülkelerin temsilcileri tarafından alkışlanıyorsa, bunda bir gariplik yok mu? Eğer bu Dış İşleri Bakanı, avrupa Devletleri tarafından çok seviliyorsa, bunda bir gariplik yok mu? Şimdi Gazeteler, Diyanet İşleri Başkanlığının yeni bir çalışması ile İslamın yeniden yorumlanacağı bir sistem getirmek istediğini, yazıyor. Bu sistemin toplumda tartışılması gerekmezmi? Ancak kimsenin bilmediğini, yine gezetelerin yazdığına göre 1995 yılında Abdullah GÜL'ün verdiği bir beyanat ile "Efendim, İslamı Camii içine hapsetmeye çalışıyorlar. Halbuki bu millet İslamı bütün hayatında yaşamak istiyor. Bunun anlamı ne, Sokakta benim giyimim diyor. Git Suudi Arabistan Kıralı gibi, Kuvveyt Kralı gibi giyin; o uzun entarileri giy, çık. Yani sadece hanımların başını örtmekle bir yere varılmaz ki.

AKP sıralarından bağrışmalar; Sen entari giy, sana çok yakışır,

Kamer GENÇ : Efendim birileri başlarını örtüyor, ama gidip bir başka Cumhurbaşkanının koluna giriyorlar. Birileri başını örtüyorlar ama, Yunanistan Başbakanına kendisini öptürüyorlar. Ben anlamıyorum. Benim anlayış biçimim, derken...

AKP sıralarından; Sen anlamazsın, anlasan şaşardık zaten...

Kamer GENÇ : Siz zannediyorsunuz ki bu günler hep böyle gider. Bu günlerin sonu sizin için felakettir, onu bilesiniz. Halkının, hakkını sormayan insanların sonu hiç bir zaman selamet değildir. Bana laf atabilirsiniz, ben bir tek kişiyim, bağımsızım, ama ben halkın sözüyüm, halkın sesiyim. Onu bilmenizi istiyorum.

AKP sıralarından gürültüler ve Halk sana lanet okuyor, lanet!

Kamer GENÇ : Gücünüz varsa gelin halkın karşısına gidelim.

AKP sıralarından gürültüler ve bir milletvekili; çok değerli milletvekilleri, bazen kürsüden çok çok önemli konuşmalar yapıyor, bazen de işte böyle içinde zerre kadar zeka kırıntısı olmayan, içi boş, anlamsız, saçma sapan, tahrik edici konuşmalar yapıyor. Bunları tabi milletimiz izliyor.

Aynen AKP milletvekilinin dediği gibi izliyoruz. 340 kişilik AKP ordusunun, tek kişilik, ana muhalefet, Kamer GENÇ'in üzerine saldırılarını görüyor ve izliyoruz. Ancak; nafile yere saldırıyorlar. Güçleri yetmiyor.

CHP kendisini Ana muhalefet partisi zannediyor veya MHP kendilerini muhalefet partisi zannediyorlar. Hayır hayır gerçek muhalefet, sadece ve sadece Kamer GENÇ, kendisini tebrik ediyorum.

Kamer GENÇ'i bir konuda uyarıyorum.

Tunceli'ye giderken, Malatya üzerinden gitmeyin. Biliyorsunuz Karakoçan Malatya ile Elazığ arasında, Karakoçan'dan geçerken, Karakoçan Kaymakamı Erdinç YILMAZ, milletvekili olmanıza rağmen, sizi Alevi diye Karakoçandan geçirmez(!).. Çünkü Kaymakam Bey, devleti Alevilerden korumaya kararlı görünüyor.

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..