Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '09

 
Kategori
Blog
 

İşte Milliyet Blog farkı...

İşte Milliyet Blog farkı...
 

TEŞEKKÜRLER !


Milliyet blog un bir hizmetiydi bu, sağolsunlar. Yazılarımız artık BİR başka yerde de de çıkacaktı.

Ben de bu hizmeti değerlendirmek için hemen üye olup, burada onaylanan ve okunan yazılarımdan dört tanesini yolladım. Ne oldu , biliyor musunuz, hepsi geri çevrildi. Nedeni yok !

Bu blogumda da bazı yazılarım geri çevrilmişti ama nedeni bana açıklanmıştı. Çağdaşlık, sanat, insan hakları konusunda yazdığım yazıların bu yeni sitede kabul edilmemesi beni pek üzmedi. Çünkü okuduğum diğer yazılar zaten benim ilgi alanlarımın içinde değildi. Kilo verme sorunları, çapkın kocayı anlama şifreleri, yazarlık denemeleri vs vs...

Oysa Milliyet Blog a baktığımda her çağdaş fikrin, burada kendine bir alan bulabildiğini, okunduğunu ve değer kazandığını görüyorum. Bunu anlamam için böyle bir deneyden geçmem gerekiyormuş ne yazık ki... Eğer sade suya tirit, okunur okunmaz unutulacak yazılar yazıyor ve okuyorsanız elbette çok yer var.

Ama Milliyet Blog sözünü duyurmak kadar sesini de duyurmak isteyenlerin mutlaka yazması gereken bir blog. Ben bunu şimdi daha iyi anladım. Hiç bir edebi cümle kurmadan, içtenlikle Milliyet Blog un sürekliliğini istiyorum her zaman. Sizi binlerce kişi okuyabilir ama bazen çok değerli bir okura rastlamanız ancak onun kadar değerli yazı alanlarında gerçekleşir. Ben Milliyet Blog a saygı duyuyorum.

 
Toplam blog
: 94
: 608
Kayıt tarihi
: 04.10.06
 
 

1950'lerden sonra doğan her dünya insanı gibi, ardında pek çok takıntıyla gelen geçmiş zamanı, bilim..