Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '09

 
Kategori
Blog
 

İstismarcı sözde güvenilir yazarlar!

İstismarcı sözde güvenilir yazarlar!
 

Konu başlıktan belli ve doğrudan konuya gireceğim...

Beni editörlerin tutumundan çok, güvenilir üye payesini bileğinin hakkıyla, pardon, kaleminin hakkıyla kazanmış bazı arkadaşların tutumu şaşırtıyor.

Bu hakkı kazanmışlar ya! Hoyratça kullanıyorlar...

Bakıyorsunuz, gece 12'den sonra patır patır dökülüyorlar...

Hatta bir yazı da değil, bir kaç yazı birden; gümrükten mal kaçırıyorlar ya!

Her gece aynı kişiler... Ertesi gün 10'a kadar sayfadalar... Gece ne kaparsa... Buna rağmen reyting yerlerde sürünüyor!

Tamam bir haksızlık var, ben kabullendim, kendi adıma artık sesimi çıkarmıyorum ama bir arkadaşımız bu uygulamanın aleyhine bir yazı yazmayagörsün...

Hemen karşı bloglar peş peşe geliyor... Editör yağcılığından tutun da kendi yeteneklerinin imasına kadar!

Aslında bu neye benziyor, biliyor musunuz; bir işçi, patronunun haksızlıklarından, gaddarlıklarından usanır, isyan eder, hayıflanır "ben patron olsaydım işçilerime çok iyi davranırdım, onlara haksızlık yapmazdım" der de hasbelkader patron olduğunda hainlikte, gaddarlıkta eski patronunu mumla aratır ya! Bizimkiler de o hesap...

Allah Korusun, kazayla bir de editör olsalar ne olurdu halimiz!

Kabul ediyoruz, siz iyi yazarsınız, editör de size güveniyor ve yazılarınızı anında yayımlıyor...

Peki, neden gece 12'den sonra?

Yahu, gündüzler torbaya mı girdi? Kazayla da olsa, bir kere de gündüz vermeyi deneseniz? Yoksa siz gece kuşu musunuz?

Neden göz göre göre hak yiyorsunuz?

Sonra da yazılarınızda haktan, hukuktan bahsediyorsunuz?

Bir de kibire kapılıp havalara girmeniz yok mu ya!

Teknik ariza (imiş) nedeniyle yorumlara cevap vermemek (verememek) falan, filan!

Çalımdan geçilmiyor...

Sanırsınız ki, Hürriye'e başyazar olmuşlar!

Çamur atmaları da çabası; biz onları kıskanıyormuşuz da ondan isyanları oynuyormuşuz! Hani, kedi uzanamadığı ciğere "murdardır" dermiş ya, o hesap işte!

Biliyor musunuz, durum hiç de sizin düşündüğünüz gibi değildir. Böyle bir ayrımın olduğu yerde, şahsen ben güvenilmez üye tarafında olduğum için kendimle gurur duyuyorum, gurur...

MB bizlere para kasası mı teslim ediyor da bizler çalarız diye korkuyor, güvenmiyor, ya da sizler çalmazsınız diye size güveniyor?

Bizler yazı yazıyoruz, yazı! Ve benim kalemim o kadar özgür ki...

Güvenilir üyelik uygulamasına itiraz etsem de ve bunu MB için bir yanlış olarak görsem de, ben hala MB'u çok kaliteli bir düşünce platformu olarak görüyorum. Yazılarım geç de olsa yayına girdiği için, özgür düşünceye saygı konusunda MB'a güvenimi hala koruyorum. Bu nedenle de mevcut durumu kabullenip yazmaya devam ediyorum.

Ama benim esas itirazım, sonradan patron olmuş eski işçi pozlarındaki bazı arkadaşlara...

Bu uygulamayı neden istismar ediyorsunuz?

Bu istismar hakkını nereden alıyorsunuz?

Size başka imkanlar sağlansa, mesela kasa masa teslim edilse, mazallah ne olurdu sonuç?

Demek ki siz, gerçekte güvenilir falan değilmişsiniz!

Kendi adıma söylüyorum; ben size günahımı bile güvenemem ama MB editörleri size güvenmiş, o da onların sorunu...

Not: Bu yazımın kimleri kapsadığı bellidir. Onlar kendilerini bilirler. Kendi iradeleri dışında güvenilir üye olmuş, bu uygulamadan onların da rahatsız olduklarına inandığım çok değerli yazar arkadaşlarımı tenzih ediyorum.


 
Toplam blog
: 337
: 4184
Kayıt tarihi
: 03.08.07
 
 

Hukukçuyum... Hukukun üstünlüğünün ve hukukçunun saygınlığının ülkemde gelişmesini ve kalıcı olma..