Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '12

 
Kategori
Spor
 

İtalya mı İspanya mı?

Venedik sıcaktan beni sarhoş etmek üzere. Penceremin kenarında campoyu seyrediyorum. Bir yandan da önümdeki kalabalığa bakıyorum. Her zamankinden farklı bir kaynaşma var meydanda. İtalyanlar uzun zamandır olmadıkları kadar heyecan içerisinde. İçkinin dozu şimdiden aşılmış. Bugün böyle ise yarını düşünemiyorum.

Ekonomik krize bir kere daha futbol çare olacak ve kısa süre de olsa geçim kaygısı ve işsizlik gündeminden hem İtalyanları hem de İspanyolları uzaklaştıracak.

Finali hangi ülke alacak bilmiyorum. İki ülke de bana o kadar sempatik geliyor ki bu maçta kimin tarafını tutacağıma hala karar veremedim. Ama sanırım İtalyanların coşkusuna kapılacağım. Umarım kazanırlar da ben de kendimi San Marco Meydanı'na atar coşkulu kalabalığa karışırım. Ne de olsa burada maç kazandığı için ortalığa ateş eden maganda sürüsü de yok. Bayan halinle tek başına ne işin var burada bakışı atacaklar da yok haliyle. Yani anlaşılan o ki kendimi bir meydan sevincine rahatlıkla hzırlayabilirim.

İspanyollar kazanırsa da durum benim açımdan çok değişmeyecek. Muhtemelen sayıca oldukça kalabalık olan İspanyol tayfası da kazandıkları takdirde soluğu San Marco Meydanı'nda alacaklardır.

O halde final maçı için ben hazırım. Umarım onlar da hazırdır.

 
Toplam blog
: 79
: 5412
Kayıt tarihi
: 25.10.11
 
 

Dr. Serap Mumcu Geronazzo, Padova Üniversitesi Tarih bölümünde doktoramı tamamladım. Tarih, Sanat..