Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '10

 
Kategori
Futbol
Okunma Sayısı
851
 

İvesa'yı Çakar'a ihbarımdır

İvesa'yı Çakar'a ihbarımdır
 

alex


Fenerbahçe’nin geçen haftaki Kasımpaşa galibiyeti, bazılarının hiç hoşuna gitmemişti.

Hatta ondan önceki Beşiktaş maçında Bobo’ya neden penaltı attırıldığını sorgulayacak kadar kızanlar ve hatta daha da önceki Galatasaray maçında Arjantin’li kaleci Leo Franco’nun şike yaptığını ima edecek kadar absürt ve tutarsız düşüncelere sahip olanlar vardı.

Erman Toroğlu ne kadar aykırı düşünceler ileri sürerse o kadar çok reklam alıyor. Boru reklamı olsun, sifon reklamı olsun, klozet olsun fark etmiyor.

Bobo kim?. Beşiktaş takımının santroforu ve en golcü oyuncusu.Penaltıyı atıyor, bundan daha normal bir şey olur mu?. Volkan kurtarıyor. Zaten Volkan’a 8 maçtır kimse gol atamıyor. Haydi diyelim ki Bobo, Alex’in arkadaşı senin dediğin gibi, ondan atmadı. Daha önce niye attı?. Neden Alex, o maç dahil bütün BJK maçlarında gol atıyor?. Böyle arkadaşlık mı olur, hep bana rab bena?.

Alex’in en yakın arkadaşı Nobre bilirim ben, o da kalktı, 3 sene ekmeğini yediği takıma 2008 de kupa finalinin uzatma devresinde bir kafa gollü attı, Beşiktaş kupayı aldı gitti Kadıköy’den.

Ayıp etmişti Alex’e

İşin kötüsü, Rüştü’de eski takım arkadaşı Alex'in ve ilk dakikada gol yedi. Ne iş?.. Üstelik 12 sene mi ne, Fener’liliği var, iyi mi?.

Haydi diyelim Bobo atmadı. Yahu Fenerbahçe 8 maçtır gol yemiyor. Son 8 maçtaki Antalya, Gençlerbirliği, Gaziantep, Galatasaray, Beşiktaş, Kayseri, Kasımpaşa, Eskişehir forvetlerine Ermeni büyüsü mü yapıldı?...

Reha’ların Muhtarı üzüntülü, sıkıntısı bir başka onun da. Fenerbahçe’den artık bir mağlubiyet bekleyenler, 2 aydır bunun gerçekleşmemesi üzerine bunalıma girmiş durumdalar. Öyle bir iddia ima etmiş ki, akıllara zarar. Hani Fenerbahçe’nin 1989 da Galatasaray’ı 3-0 biten ilk yarıdan sonra, 2. yarıda 4 gol atıp yendiği bir Kupa maçı vardı. Acaba diyorum, o maçtaki Simoviç?... Sonra o Johnson’un absürt golünü son dakikada yiyen Tafarel?... Nasıl derler?... Nasıl yerler?...

Ya o 6-0 da Mondragon?. Reha’ların Muhtarı neden araştırmaz ki?...

Bu kalecilerin hiçbirine Galatasaray para vermedi de, hepsi parasını Fener’den mi aldı?.

Çakaralmaz Hoca, nasıl da anlamıştı halbuki, o Murat Şahin’in topa Şahin değil değil de güvercin gibi çıktığını?. Sanırsınız ki, dünyada kornere hatalı çıkan ilk kaleci bu garibim. Sakat ayağıyla futbol oynaması bile mucize aslında.

Her hatalı çıkış mutlaka gol ile cezalandırılacak diye bir kural var sanki.

Bunlar yetmiyormuş gibi. Şimdi de Eskişehir kalecisi Vanja İvesa…Herkese inat!...Hayat bayram olsa....

A.Çakar hocaya ihbarımdır!. Şüpheli hareketler bunlar..

Dünyanın en uzun boylu kalecisiymiş adam. Alex bir frikik attı. Tirene bakar gibi baktı…Ne iş? Ya O Özer’in golü neydi öyle o?. Murat Şahin gibi yanlış falan da çıkmadı. Tuttu içeri attı iyi mi?... Ne dersin?. Saçmalama hakkını geçen hafta kullanmasaydın, bence teorilerine bu daha uygundu.

Erman Hoca sen de uyuma!. Bırak şu borularla uğraşmayı, işini yap artık. Bir araştır bakalım. Benden de duymuş olma.

Bu İvesa Hırvat.mış… Bizim Milan Rapaiç geldi aklıma… O da Hırvat’tı.

Kendisi geçen hafta Türkiye’deydi üstelik!...Maçta.

Hatır için, ‘’tutamadığını bırak, tuttuğunu içeri at’’ demiş olmasın?.

Bu eski Yugoslavlara da hiç güvenilmez bilirsin. Külahı ters giydirirler adama!...

Beşiktaş’ta bir Runje vardı 2007 de. İyi de kaleciydi üstelik. Hatırlarsın, santradan kafa golü yemişti de You Tube^da izlenme rekoru kırmıştı. Olacak iş miydi Hocam?.

Ne dersiniz?. ? Çakaralmazlar, mahalallenin muhtarları, borucular?.

Fenerbahçe, sinir sistemlerinizi boza boza kazanmaya devam ediyor…Sindirim sisteminizde problem yok.

Menüde ne var?...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Medyatik yorumcuların bu birbirinden güzel örneklerle, bağlantılı açıklamalar ile işi oldu bittiye getirip, toplara istediği izni verenlerle - sen gol ol - sen gol olma şeklinde - ilgili yorum ve değerlendirmeleri bekliyoruz.Bizim umudumuz yok amma, bekliyelim.Devir nabza göre şerbet verme, fincancı katırlarını ürkütmeme devri.Biraz da çeşmelerden sular akarken tasları, güğümleri doldurma devri.

FERDI KARAN 
 03.05.2010 13:35
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 444
Toplam yorum
: 146
Toplam mesaj
: 13
Ort. okunma sayısı
: 943
Kayıt tarihi
: 15.01.09
 
 

İstanbul doğumluyum.. İstanbul'un  tramvaylı döneminden bu şehirde yaşıyorum. Gençlik yıllarında ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster