Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İyi bayramlar

İyi bayramlar
 

netten :)


Önümüzde Cumartesi de dahil edildiğinde 4 günlük bir Bayram Tatili başlayacak ve ben senelerdir ilk kez bayramı ailemden uzakta geçirecem.
İlk gün İstanbulda olmayı çok istiyordum ama katıldım program bugünden itibaren başlıyor döndüğümde tüm ailemi tek başıma dolaşarak :) geçmiş bayramlarını kutlayacağım.

Bugün benim günüm bayram şenliği içinde geçiyor... E-maillere gelen güzel mesajlar ayrıca bayram mesajı bahanesi ile edilen telefonlarla ben çoktan bayram moduna girdim :))

Ve ben yokken sizlere güzel gülümseten bir yazılı ile bayramlaşmak istedim :)

Bu yazı bana geldiğinde okuduğumda inanılmaz eğlenmiştim sonra neden burda paylaşmıyorum dedim.

Ama aklım muzurluklarda vardı :) mevcut olan durumdaki erkeklere burdaki MB blog erkek yazarlarımızdan en azından benim tanıdıklarımdan uyarlasam dedim ama sonra da korktum :))) topa tutarlardı beni vaz geçtim.

Bu yazı internet üzerinden dolaşıyor ve mutlaka da okumuş olabilirsiniz ama okunduğunda gülümsetiyorsa bence tekrar okumakta bir sakınca yok

Evet demi :)

***

Kadın akşam işten çıkar, çocuğu yuvadan alır, markete gider ıspanak alır, koştura koştura eve döner, çocuğun üstünü değiştirir, elini yüzünü yıkar, kendi üstünü değiştirir, mutfağa koşar. Bi yandan ıspanakları yıkar, bi yandan çocuğun sorularına ve ihtiyaçlarına cevap verir. Bi yandan sofrayı hazırlar. O DA NE YOĞURT ALMAYI UNUTMUŞTUR! Yoğurtsuz ıspanak olmaz. Hemen kocasını arar.
Kocadan kocaya değişen cevaplar:
1) Ben geç geleceğim. Toplantım var. Yoğurtsuz yiyin. (laçkalaşmış koca)
2) Ben geç geleceğim, çok üzgünüm, tühhhhhh şimdi ıspanak da yoğurtsuz olmaz ki, e yoğurt getireyim, kapıdan bırakayım, hemen döneyim, toplantı bu kaçırsam olmaz. (aldatan koca ya da eve gelmemek için bahane arayan koca, ama bi yandan da vicdanı sızlayan koca)
3)Aradığınız numaraya şu anda ulaşılamıyor. (işte bu aldatan koca)
4) Mendebur kadın ıspanağı aldın da yoğurdu niye almadın! ("kazma" tipi koca )
5) Igggghhhh yine mi ıspanak. Otlaya otlaya sığır olduk ("kalas" tipi koca)
6) Tamam alırım. (monotonlaşmış koca)
7) Tamam alırım başka bişey lazım mı? (normal koca)
8) Tamam hayatım alırım başka bi isteğin var mı? (olması gereken koca)
9) Amannn ıspanakla mı uğraştın? Yapmadıysan bırak ya dışardan söyleyelim ya da dışarda yiyelim (süper koca)
***

Duyuyorum benim gibi kıs kıs gülen var (işteyim çok sesli gülememiştim)

Ya da bulunduğu rahat ortamdan dolayı kahkahalarla gülen

Birde benim kocam yada sevgilim hangisidir düşünen bayanları görür gibiyim :))

Aman aman sakın üzerinize alınmayın erkekler :)

Sadece güzel eğlencelik o kadar :)

Dert etmeyin mutlaka o süper kocalar bir gün çoğalacaklar :))
(en azından ben inanıyorum)

Tüm Milliyet Blog'daki sevgili yazar arkadaşlarımın Ramazan Bayramını en içten dileklerimle kutlar
tüm yaşamlarımızın sağlık sevgi ve gülen gözlerle yaşarak geçirmenizi temenni ederim.

Sevgilerimle

Gelincik
 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..