Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '17

 
Kategori
Deneme
 

İyi insan

İyi insan
 

“Hayata armağan; İyi insan” sözüne rastladığımda çok etkilenmiştim.  Çağrışımlar ardarda geliyordu!

Anne-baba olacaklara söylenmeliydi mesela; iyi insan yetiştirin! Yaşadığımız dünyaya, vatana millete ve en önemlisi size en değerli armağan kanınızdan canınızdan  Can alacak çocuklara, öğretmenlere söylenmeli, yöneticilere  sıradanları sıradışına taşıyabilecek güç ve konumdakilere yani, çocuk bakıcılarına, doktorlara herkesimden herkese muhteşem bir öğüt bu, tabi ki hayatını bu amaca  adamış ruhsal ya da  biyolojik, ana-babalar, öğretmenler var. Benim arzum sayılarının artması, iyilik tohumlarının her yere, her yüreğe ekilmesi, sevgi tohumlarını  eniyi taşıyacak da çocuklar, çocuklara söylenmeli,

Sezen Aksu dinledim bu gün “İçindeki çocuğa sarıl, sana insanı anlatır.”Dedi, “Eller günahkar, diller günahkar, bir çağ yangını bu bütün dünya günahkar” dedi. Yıllar öncesinden bu günlere sesleniyordu.

İçindeki çocuğa sarıl, sana insanı anlatır 
Eller günahkar 
Diller günahkar 
Bir çağ yangını bu bütün 
Dünya günahkar diyordu
eriyen insanlığımıza  üzülerek

Tarkan’ın sesi çınladı kulağımda hemen ardından, Her Nerdeysen şarkısıyla,

Ne kartpostallar yolladım. 
Arasına resimler koydum.
Kaç eylül daha geçti, bir cevap alamadım,
Ama ben bekliyorum…ama yok yazmıyorsun
Peki, ozaman öyle olsun
Kırılan kalbim olsun

Dalgaların, denizlerin, selamı var herkesin.
Öp dediler yanaklarından, bir kere de bizim için…
Nerdeysen, ama nerdeysen
Kimleysen, her nerdeysen

Radyoda o şarkıyı bu sabah gene dinledim
Tam evden çıkıyordum, bir garip oldu içim
Ama ben bekliyorum…ama yok gelmiyorsun.
Peki, ozaman öyle olsun
Kırılan kalbim olsun

Çocukların, balıkçıların selamı var martıların
Öp dediler gözlerinden, bir kere de bizim için…
Nerdeysen, ama nerdeysen
Kimleysen, her nerdeysen

Düşündüm de uzak yakın farketmiyor kırmak için kalpleri, yıkmak için aramızdaki görünmez köprüleri, vurup vurup deviriyor umut tacirleri çocukların güzelim kumdan kalelerini, bayramlarını alıyoruz ellerinden bir bir, gülmeli bütün  çocuklar halbuki,  neden aramadan yüzüne yapışmalı  gülüşleri  nedenSİZ  BİZ Hepimiz  çünkü, hadi öyleyse iyi insan, ağlayanı çok gülenaz şu yalan dünyada  bütün çocukların gözlerinin içini güldürebilmek olsun görevimiz, kendimize verdiğimiz  bozamayacağımız sözümüz, en büyük yeminimiz bu olsun!.. 

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..