Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '19

 
Kategori
Siyaset
 

İyi ki!

Türkiye Cumhuriyet'i vatandaşları olarak  kısa aralıklarla  seçime giden yorgun, bitkin, kampanya dönemlerindeki gergin hava gözünün önünden gitmeyen tedirgin bir seçim yaşadık  31 mart 2019 pazar günü yani dün,

Bu gün 1Nisan(şaka) günü fakat biz ciddi bir sabaha uyandık meraklı gözlerle, kazanan kim, kaybeden kim? diyerek, kazanan da kaybeden de  kendimiz olduğunu bile bile, çağdaş yaşam, mutlu toplum  hayalleriyle ve YEREL seçimi dahi insani bir şekilde yönetememenin utanç gerçekle yüzyüze geliverdik,

Hangi parti hangi seçilen olursa olsun ailem ve kendi adıma düşüncemiz, kendisine verilen sorumluluğun hakkını veren, vatandaşların tümünü kucaklayan, hakka, hukukun üstünlüğüne, siyasilere karşı yitirdiğimiz güven duygumuzu yeniden kazanacak , demokrasinin hakimiyetine, aşa, işe, eğitime, sağlığa, huzura, mutluluğa, kimlik ve kişiliklerimiz ne olursa olsun konu vatan ve millet olduğunda doğrulardan yana ortak düşüncede buluşturabilmeye yönelik çaba gösterecek devlet adamlarının varlığına inanarak sokağa içi rahat çıkabilmek, hastanelere gittiğimizde baştan savılmamak, devletin her hangi bir merciine gittiğimde sorunuma çözüm bulabileceğime inanmak, güven duygumun zedelenmemesini  istiyorum.Seçmenin tek arzusu "İYİ Kİ" diyebilmek seçtiğine, seçilenin çabası da bunu kazanabilmek olmalı bana göre,

Her şeyden önce ise seçim kampanyaları ve seçim günlerindeki kavga, gürültü, hayatını kaybedenlerin acı haberlerini duymak istemiyorum. "Seçim dönemlerinde dostlarınızla tartışmayın! seçim biter siyasetçi kazanır siz kaybetmiş olursunuz" Bu olgunluğa erişip, herkesin seçim hakkına saygılı olmayı öğrenmemiz gerektiğini, seçilenin programını uygulayabilmesi ve halkın da kendisini tanıyıp vatana millete kazanç-kayıp  katkısına dair kanaati oluşması için zaman verilmesine, gerekirse vatandaşın haklarına sahip çıkıp, hesap sorabilmesine fırsat verilmesini diliyorum.

31 Mart seçimlerinin ardından yazmış olup  yayına vermediğim yazıma devam ediyorum. Her şeyin göz önünde yaşanan süreci anlatacak değilim,

Yenilenen İstanbul BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI seçimini de yüksek katılım ve sağduyuyla yaşadık, aynı dileklerime ekleyebileceğim kim kimi desteklemiş olursa olsun, Kazanan Ekrem İmamoğlu'nu tebrik ediyor sonuç hepimiz için  hayırlı ve uğurlu olsun diliyorum.

  • "Bir ormanda yol ikiye ayrıldı ve ben. Ben gittim daha az geçilmişinden ve bütün farkı yaratan bu oldu işte."
  • "Yol Ayrımı filinden alıntı.

 

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..