Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İyi ki doğdum :)

İyi ki doğdum ne güzel bir kadın oldum :)

Büyüdüm ben kocaman oldum. Üzüldüm, kırıldım, gücendim. Kimi zaman isyan ettim. Haksızlığa hiçbir zaman tahammül edemedim. Şu yaşa geldim kimseye yapmacık bir sözde harekette bulunmadım, zaten beceremem de bir türlü. İçimden nasıl geliyorsa ne geçiyorsa öyle davrandım. Bir pişmanlığım yok, sadece arkama baktığımda kendime daha iyi davranırdım, kendimi bu kadar hırpalamaz ve üzmezdim. Gerçekten dedikleri çok ama çok doğru hayat hiç ama hiçbir şeye değmiyor.

"Yıllar geçiyor ömür bitiyor be usta!" Evet be usta yaşlanıyoruz gülümseyerek bakıyoruz yine de. Bazen ekmek kırıntısı ufaklığındaki umudumuza sarılarak daha umutlu bakıyoruz hayatın ben ölüme nikahlıyım demesine inat. 

Gülüşlerimizi çalmadılar ya usta, içebiliyor, gülebiliyoruz ya usta! Varsın yaşlanalım, sağlığımız yerinde olsun yeter ki...

Velev ki bu doğum günü kızcağızın diyeceği şu dur ki doğum günümü hatırlayan, hatırlamayan, seven, sevmeyen, bana ne ki senin doğum gününden be diyen herkese umutla bakmasını bildikten sonra yaşlanmakta güzel deyip teşekkür ederim ben gönülden...

"Bir eylül günüydü, eylülün yirmisini gösteriyordu takvimler, annesinin ilk göz ağrısıydı o, biricik kızıydı." O benim :)

(Amatör de olsa tınısı hoş bu şarkının bana armağan edenlere ithafenhttp://www.youtube.com/watch?v=h3N5vl7n5EQ)

Ama ben yine de bu parçayı dinliyorum şu an napim rock olmasa yaşanmazdı bu hayat :)

http://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw

 
Toplam blog
: 128
: 1145
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Herkes gibi yazar, çizerim. Dünyamı boyarım hepsi bu!..