Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '09

 
Kategori
Müzik
 

İyi ki varsın canım...

İyi ki varsın canım...
 

İyiki varsın Selami Şahin...


Selami Şahin'in insanı bir yerlere alıp götüren , ayaklarını yerden kesen ve genelde hüznün hakim olduğu bestelerinden birini yeni duydum.Oysa 2004 deki albümünde varmış ."İyi ki varsın" adını taşıyan şarkısını Ferhat Göçer'in programının tanıtıldığı reklamda duydum ilk kez.Cumartesi akşamları saat 23:30 show da yayınlanan program, geç saatte olmasa izleyen sayısının çok daha fazla olacağı muhakkak.

Ferhat Göçer'in beyin cerrahı olması da ilginç. Doktor şarkıcıları hep biliyoruz da cerrah olanı ben ilk kez duydum.Onu , beyin ameliyatı yaparken şarkı söylediğini düşünüyorum. Hasta, güzel sesin ve müziğin gücü ile operasyona daha olumlu cevap verir sanırım.

Arap kökenli Selami Şahin de doğunun, o gizemli, buğulu, insanı bulunduğu ortamdan başka alemlere götüren sesi ile dinlenilmeye değer özgün bir ses.

İyi ki varsın canım, iyi ki seni tanıdım... Yakınlarımızın, etrafımızdakilerin değerini bilemeyiz çoğu kez. Ancak onlar, hastalandıklarında veya kısa bir müddet için de olsa onlardan ayrı kaldığımızda içimiz titrer; ya tamamen giderse ,hayatımdan veya bu dünyadan korkusu ile sarsılırız. Bu; farklı dünya görüşlerimiz, karakterlerimiz nedeniyle tartıştığımız, birbirimizin gönlünü incittiğimiz eşimiz, annemiz, çocumuz, kardeşimiz ya da dostumuz olur çoğu kez.

Ayrılıklar, hastalıklar, dargınlıklar bizi ; kendimizle sorgulama, yüzleşme fırsatı oluşturur çoğu zaman. O zaman, kendimizi sorgular, olan biteni düşünür sonunda da Zülfi Livaneli'nin geçenlerdeki bir yazısında yazdığı gibi - evrende bir toz zerresi bile olmayan dünya denilen gezegende - yaşanan tartışmaların, kavgaların, savaşların ne denli anlamsız olduğu kanısına varırız.

Oysa; yakınlarımıza, sevdiklerimize, her fırsatta söylemeliyiz, söyleyebilmeliyiz: İyi ki varsın canım...

İyi ki varsınız milliyet blog ailesi...
 
Toplam blog
: 307
: 1382
Kayıt tarihi
: 08.08.07
 
 

Emekli Türkçe öğretmeniyim.Şimdi Marmara Üniversitesi bünyesinde bulunan, Atatürk Eğitim Enstitüsü ..