Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İyilik yap, iyilik bul..!

İyilik yap, iyilik bul..!
 

Eşimle beraber eve dönüyoruz. Eve varmımıza yaklaşık 1 km kala bir akaryakıt istasyonunun önünden geçerken yaşlıca bir nine görüyorum. Aldığım görüntülerden ilk vardığım sonuç sevgili nine için elinde taşıdığı torbaların çok fazla olduğu ve şu an oldukça zorlanmakta olabileceği yönünde. Ani bir karar verip sol aynama ve dikiz aynama hızlıca bakıyor ve sola sinyal vererek benzin istasyonuna giriyorum. Sevgili eşim buna bir anlam veremiyor. Çünkü akaryakıt istasyonu henüz hizmete girmiş değil. Bana bakarak:

-"İyi de daha istasyon açılmadı ki..?"

diyor. Ben cevap veremiyorum, çünkü aklım sevimli ninede. Yavaşça yanına yaklaşıyorum. Düşüdüklerim doğru olacak ki ninem yorulmuş; elindekileri kenara bırakmış; dinlenmeya çalışıyor. Saygılı ama samimi bir ses tonuyla sesleniyorum:

-Anneciğim istersen gideceğin yere kadar biz götürelim, ne dersin.?

ALLAH' tan arabada eşim de var. Malum 21.yüzyılda insan her şeyden, her kimseden korkar oldu. Hele bu kadar yaşlı bir insansanız. Bize bakarak:

*Evladım size zahmet olmasın..!

-Gel anneciğim ne zahmeti, senin bir duan bize yeter. Dur elindekileri ben alayım.

Bana izin vermeyip kendisi torbalarını alıp benim açtığım kapıdan arabaya biniyor. Yol boyunca bazen ben bazen eşim onunla sohbet ediyoruz. Zavallı ninenin gideceği evde oldukça yüksekte bir yerdeymiş. Çok dik olduğu için 1.viteste ancak çıkıyoruz. İçimden:

-Bu kadıncağız bu dik rampayı bu torbalarla nasıl çıkacaktı..!

diye düşünüyorum. Derken evinin önüne varıyoruz. Arabadan inerken tüm sevimliliğiyle:

*ALLAH razı olsun, hakkınızı helal edin..!

diyerek bizi uğurluyor. Yüzündeki mutluluk görülmeye değer. Yüce MEVLA şöyle buyuruyor:

-Kim bir kulumun bir sıkıntısını giderirse ben onun yüz sıkıntısını gideririm..!

Birilerine bir iyilik yaptığımda beni en mutlu eden o an kalbimi saran derin bir huzurdur, bu duyguyu hiç birşeye değişmem. Çünkü şunu çok iyi biliyorum, gün gelip en keskin, en adil ve en hassas teraziler kurulup amel defterlerimiz açıldığında bizleri ne arabalarımız, ne evlerimiz ne de başka birşey kurtaracak. Kurtuluşumuz sadece yaptığımız İYİLİKLERDE olacak.

Hoşcakalın..!

 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..