Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

İzin istiyorum

İzin istiyorum
 

Senin mutluluğun hayatında benim amacım olmalı...

Ben bu mutluluğa vesile olma zevkini tatmak istiyorum...

Zaman hepimizi vuruyor zaman zaman...
Ben bu vuruşlara dur diyemem amma...
Ben vuramam...

Daha az darbe alman için mücadele ederim...
Beni mutluluğuna vesile yaptığın zaman...

Biliyorum yorgun gelirsin evine,
Belki yorgunluğunu alamam...
Ama yorgunluğunu okşayacak,
Elin ve dilin olmaya vesile olmak isterim.
Müsade et ben seni kendimce seveyim...

Sen sevmeme vesile ol,
Ben seni seveyim...

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..