Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '07

 
Kategori
İzmir
 

İzmir aşıkları

İzmir aşıkları
 

Etrafınızdaki İzmir'lilere dikkat edin, hepsi İzmir aşığıdır ve İzmir'in farklı bir havası olduğunu söyleyip, gereğinden fazla abartırlar. Yani ben abarttıklarını düşünüyordum. Birkaç yıl önce ilk kez İzmir'e gittiğimde, o kadarda abartılacak bişeyin olmadığını düşündüm. Zamanla okulum nedeniyle İzmir'e daha sık gitmek zorunda kaldım. Arkadaş çevrem oluştu zamanla...

Gerçekten bu şehrin insanda bağımlılık yapan bir tarafı olduğunu anlamam biraz vakit aldı. Konak ve Alsancak civarında gezmek, akşamüstüleri kordon'da dolaşmak, ve İzmir'e özgü o sevgi Yolları..

Gerçekten farklı bir tarzı var bu kentin.

Tatil bölgelerinin güzelliğinden bahsetmeye bile gerek yok sanırım. Çok güzel ve modern bir havası olan bu şehirde yaşamakta çok güzel ve ege insanı çok sıcakkanlı...

Kemeraltı'na gelince... Her kadın orda kendini kaybeder ve alışveriş çılgınlığına tutulur. Bu anlamdada İzmir'in kendine has bir moda dünyası bile var.

Vaktim olsa daha çok şey var yazılacak aslında... İzmirlilerin bu İzmir sevdasını anlayabiliyorum artık...

 
Toplam blog
: 19
: 954
Kayıt tarihi
: 28.08.06
 
 

Evet kendimden bahsetmeliyim. Ben 22 yaşında bir üniversite öğencisiyim.. Her genç kız gibi tabi ki ..