Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '10

 
Kategori
İzmir
 

İzmir'e soğudum

İzmir'e soğudum
 

İzmir...

Türkiye’nin en büyük 2.şehri.

İzmire Fatsa’dan gelmiştik.

Çok ev değiştirdik.

Geldiğimiz zamanlar ise İzmir çok sakindi.

Doğru dürüst hırsızlık olmazdı. Taa ki Milenium yıllarına gelene kadar.

O zaman hırsızlık, uğursuzluk, gaspçılık, tecavüz aldı başını gitti.

Millet manyaklaşmaya başladı.

Bir kere tatil köyüne gitmiştik. Odaya yerleştik. 12-13 yaşlarında bir çocuk ‘’hangi takımlısınız ağabey’’ dedi.

Biz Fenerliyiz dedim.

Fenerlilere ‘’alerjim’’ var dedi.( bunun İzmirdeki olayla ne farkı var?)

Bugün bunu söyleyen çocuk’un yarın Fenerli katliamı yapmayacağı ne malum.

Garantisini verebilirmisiniz bana.

Ya da bu sadece spor olmasın.

Siyasette de benimle aynı partiden değilsin diye katliamlar başlarsa ne olacak?.

Bir televizyon programında bir tiyatrocu’’ yakında sen kırmızı rengi seviyorsun ben siyah rengi seviyorum diye halk birbirinin boğacak demişti.

İzmir elden gitti. Alsancakta geceleyin yürülmüyor. Karşıyaka geceleyin yürülmez.

Geceleri paşa paşa evinizde oturacaksınız ağalar.

Demekki polisiler de bir yere kadar. Yani baktığımız zaman İzmirde her türlü iğrençlik var ama cezalar yetersiz.

İzmir’den artık soğudum. Kim bana İzmir'i sevdirecek onu da bilemiyorum.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..