Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '12

 
Kategori
İzmir
 

İzmirdeki ulaştırma araçlarında maaşlı propagandacılar var mı?

İzmirdeki ulaştırma araçlarında maaşlı propagandacılar var mı?
 

mynet


İzmir Büyük Şehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, bir iddiada bulundu. Buna göre, İzmirdeki ulaştırma araçlarında maaşlı propagandacılar var ve bunlar duraklar arasında Aziz Kocaoğlu aleyhine konuşmalar yapıyorlar.

Başkan Kocaoğlu bu iddiayı bir yerel kanalda dillendirdi. Hatta, dinleyicilerden biri Başkanın otobüslerde maaşlı elamanlar var, sözünü "vapurlarda da var" diyerek tamamladı.

Bugün yine yolum Konak'a düştü. Balığı bol memleketin belediye otobüsünde "balık istifi" bir yolculuk yaptık yine... Hep söylüyorum ya, İzmir'in bu hali yetmişlerin İstanbuluna benziyor diye... Aynen öyle...

Her neyse, bu balık istifi yolculukla zaman zaman "yürüyün, ilerisi boş..." atışmaları, "bari üstüme çık" çekişmeleri arasında Sahil Yolundan (Sahi Burhan Özfatura bu sahil yolunu yaptırmasaydı halimiz nice olurdu acep?) Konak'a ulaşmaya çalışırken, aceba, dedim kendi kendime, Başkanın sözünü ettiği propagandacılar işe başlayacak mı?

Aslında, maaşlı mıdır, yoksa hak (pardon halk) yoluna mıdır bu propagandacılara ben çok rastlamışımdır. Genellikle orta yaşı geçkin "cumhuriyet kadınları"dır bunlar. Otobüse bindikleri duraktan başlayarak sonuna kadar AKP'ye AKP'lilere verir veriştirirlerdi. Bazan, ağızlarını iyice bozup küfretmeye kadar vardırırlardı işi...

Yani, propagandacılar vardı, var olmaya da, bunların kendi başkanları aleyhine konuşmalar yaptıklarını bilmiyordum ben. Bunu Aziz Başkanın ağzından duyuncaya kadar...

Benim bugünki Konak seferim sırasında maaşlı propagandacılar görevlerini yapmadılar... Esasen yapamazlardı... Çünkü, milletin zaten canı burnundaydı... Ağzını açanın ağzına sıç..ratacaklardı tükrüklerini kesin...

Aziz Başkan'a hak veriyorum aslında. CHP'nin bilinen politbürosu baştan beri Aziz Kocaoğlundan haz etmedi. Sonunda yiyecekleri onu kesin... Hem de işi AKP'ye yükleyip bir taşla iki kuş vurmak isteyecekler...

Bu yüzden şu günlerde AKP'den ziyade Başkan Aziz Kocaoğlundan yakınan propagandacılara rastlarsanız şaşırmayın... Başkan, bunlara "maaşlı görevli" ler diyor da ben de merak ediyorum:

Maaşlılarsa eğer, bu maaşı kimden alıyorlar?

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..