Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '09

 
Kategori
İzmir
 

İzmirli erkeklerin farkı

İzmirli erkeklerin farkı
 

İzmir


Geçen gün internette gezerken bir videoya rastladım, İzmirli erkeklerden bahsediyordu. Daha doğrusu onların dünyanın diğer erkekleriyle olan farklarından bahsediyordu. Arkadaki hafif ama etkileyici fon muziği eşliğinde o yazıları okumak gerçekten çok hoştu, ki doğma büyüme İzmir'de yaşıyan biri olarak -ben- çok etkilendim... '' Ne yapmalıyım? Ne etmeliyim? '' derken yazıyı araştırmaya koyuldum. Yazarı belli olmayan bir yazıydı, kimindi acaba? Ya da hangi duygular ile yazılmıştı?

Dayanamadım Milliyet Blog' a yazıp sizlerle paylaşayım dedim. Güzel şeylerimizi de paylaşmalıyız ne de olsa. Yalnız video koyamayacağım için size bunu yazı olarak aktarmak istiyorum... Buyrun dostlar;

iZMiRLi ERKEKLER

> Erkekler... Dünyanın neresine giderseniz gidin aynıdırlar, bir İzmir hariç...

> Çünkü İzmirli erkekler, balkonları henüz yıkanmış ve kurumaya bile başlamamış evlerin kadınlarının kocaları, ağabeyleri, kardeşleri, sevgilileridirler. ..

> Denizin hemen kıyısında yaşarlar, bir kadının saçlarında denizi koklar ve her seferinde şaşırıp, deniz bile böyle gerçek kokmaz diye düşünürler...

> Günün tüm yorgunluğunu, hayatın tüm yaşanmazlıklarını kapattıkları dükkan kepenklerinin ardında bırakıp, filesini kavun, rakı ve umutları ile doldurup tek özlemi az evvel güneşin kuruttuğu balkonunda şişeyi yarılamaktır. İzmir' in erkeklerinin...

> İzmirli erkekleri dünyanın en iyi erkeklerinden sanırlar İzmirli kadınlar, şımarıklıkları bu yüzdendir...

> Bu yüzdendir Izmırlı erkeklerın, rakıyı bir dikişte içip, birayı hamallık saymaları, bu yüzdendir her kadının saçı deniz kokar mı diye merak etmeleri...

> İzmirli erkekler de ağlar, tıpkı İzmirli kadınlar gibi, hiç ummadığınız anda karşılaşırsınız gözyaşlarıyla, efeliklerini umursamadan bir türkünün takılıp son sözüne, bugün bayram diye seslenen televizyon reklamına, sığınıp bir vapurun kenarına ağlarlar...

> ERKEKLER... DÜNYANIN NERESİNE GİDERSENİZ GİDİN AYNIDIRLAR, BİR İZMİR HARİÇ...

(Yazarı bilinmiyor)

Uğur TAŞTEMUR

 
Toplam blog
: 13
: 2430
Kayıt tarihi
: 12.03.09
 
 

1990, İzmir / Konak doğumluyum ve İzmir'de yaşamaktayım. Çocukluğumun 7 yılı boyumdan büyük çiçekler..