Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '09

 
Kategori
Öykü
 

John ve Hearly - 2

John ve Hearly - 2
 

Adamdan çok tırsan John, yanındaki Hearly'i de alarak hızla iner otobüsten.

_Nasıl hakladım koca zenciyi Hearly ? Benden korktuğu için inmemizi istedi.

__Halt etmişsin sen koca adam. Bu arada ben de zenciyim hatırlatayım istersen. Hadi ben çok acıktım şu çorbacıyı bulalım hemen.

_Ahh pardon Hearly ya. Nasıl da unuttum seni. Şu anda kendimi o kadar oha hissediyorum ki sana anlatamam dostum.

_Tamam tamam kıvırma John. Ağzından çıktı bir kere o talihsiz söz. Konuştukça batıyorsun.

_Nasıl ?

_Batıyorsun diyorum gözüme.

_Hee tamam o zaman. Bak çorbacı burası.

- İŞKEMBECİ PETER'IN YERİ-

__Burası mı ? Eeee ben burayı biliyorum.

__Yaa ööle mi ? Tesadüfe bak sen. :)

İçeri girerler...

__Merhaba Peter biz geldik. Bak bu dostum Hearly. Pislik hearly. Gel adamım oturalım mı ?

DEVAM EDECEK...

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..