Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '07

 
Kategori
Dostluk
 

K.yaka MB toplantısında aldığım 8 hediyem

K.yaka MB toplantısında aldığım 8 hediyem
 

Bu gün biz İzmirli MB ciler k.yaka bostanlıda toplandık. Benim ilk kez katıldığım

toplantı çok sıcak ve güzel geçti. Gelen ve tanıştığım arkadaşlarıma tekrar teşekkürlerimi iletiyorum.

Tabiki öncelikle , buluşmayı sağlayan İlyas beye.

Bizler birbirimize Sekiz güzel hediye verdik, belki farkında olmadan , belki farkına vararak.

Verirken aynı yoğunluk ve dolulukta aldığım hediyelerimi aşağıya sıralıyorum.

Bu sekiz hediye maili az önce grubumdan geldi, Baktım, gelen bu sanal mailin gerçeğini ben bu gün yaşamışım..

Sekiz hediye mailinin içine bizi kattım. Güzel okumalar.,

Hayatınızda , alırken ve verirken mutlu olacağınız sekiz hediyeyiniz

DİNLEMEK, ama gerçekten dinlemek, vereceğiniz cevabı düşünmeden dinlemek. Can kulağı ile dinleyin.

(Bu gün birbirimizi dinlerken bunun verdiği tebessüm görülmeye değerdi.)

SEVGİ Kucaklama, öpücük , sıcaklık.

(Bolca vardı , yeterince vardı.)

KAHKAHA ;Birlikte atılan kahkaha, Seninle birlikte gülmeyi seviyorum anlamına gelir.

( İnanın bolca kahkaha sesi vardı.)

YAZILI BİR NOT; Basit bir, Yardımın için teşekkür ederim notu yada, bir şiir

kısa ve elle yazılmış bir not, ömür boyu hatırlanabilir.

(Şiirleri yazmayı bloğlara bıraktık, ama tel be mail adresleri birbirimize verildi.)

İLTİFAT; Basit ve içtenlikle söylenen bir söz karşımızdakinin içini aydınlatabilir.

Örnekmi , İyi ki burdasın, bu renk sana yakışmış gibi.

(Blogdaki resmimi değiştireceğim , önlük gibi görülüyormuş.)

İYİLİK;Her gün rutininizi kırıp , birine bir iyilik yapın.

(Biz bu gün en güzel iyiliği kendimize yaptık.)

YALNIZLIK; Bazen tek istediğimiz yalnız kalmaktır.Bu da bir armağan olabilir.

(Bizler MB de sanal olmadığımızı ve yalnız olmadığımızı anladık.)

NEŞELİ BİR YAPI;Birine tatlı bir söz söylemek gibisi yoktur. Selam yada teşekkür etmek gibi.

(Toplantıya giderken biraz gergindim, ama iki dakikada geçti. Çünkü herkes samimi ve gerçektiler. Bu da benden itiraf olsun.)

Toplantıdan elim kolum dolu döndüm.Tüm MB cilere diliyorum.

Sevgilerimle

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..