Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Kablo TV frekansları ile ilgili TRT’ye mektup yazdım

Kablo TV frekansları ile ilgili TRT’ye mektup yazdım
 

Kablo TV’de oldu bitti ile kanal frekanslarının değişmesi sonucu en olumsuz etkilendiğini düşündüğüm TRT’ye bir mektup yazdım ve aktifhat@trt.net.tr adresine gönderdim:

“Sayın İlgili,

TRT, Kablo TV'den hakkını aramalıdır ve bunu yapmakta geç kalmamalıdır.

Bilindiği gibi 27 Ekim 2008 saat 02'de uydu frekansları değişti ve Kablo TV program tablosu altüst oldu. Bu konuda bir yazı yazdım:
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=140868

Televizyonumuzda Kablo Tv kanallarını alışkanlıklarımıza göre sıralıyoruz. Kablo Tv televizyonları yayın bantlarına darmadağın yerleştirince 1 numaradaki TRT1 yerine Fox TV geldi. Diğer kanalların hepsinin yeri değişti.

Daha sonra Kablo TV'nin 4440126 numaralı telefonu aradığımda bu konuda görüştüklerim hem konu hakkında yeteri kadar bilgili değillerdi hem de çok ilgili değillerdi.

Bu durumda en büyük hak gaspına uğrayan TRT olmuştur. TRT'nin tek kanal olduğu zamanlardan kalan alışkanlıkla evlerin çoğunda 1 numarada TRT 1 ayarlıdır. Ancak şimdi Kablo TV olan evlerin çoğunda Fox Tv 1 numaraya gelmiş bulunuyor. Birçok kişi bu ayarları yapma konusunda bilgi sahibi olmadığı için birçok yerde böyle kalacaktır. Bu da TRT için haksız bir kayba yolaçacak Fox TV için de haksız bir avantaj sağlayacaktır.

Bu durum oldu bittiye getirilecek kadar basit değildir. TRT gelenekten gelen 1 numaralı kanal özelliğini böyle saçma bir uygulama ile yitirmemelidir.

TRT'yi bu konuda görevini yapmaya davet ediyorum.

Saygılarımla

Aydın Tiryaki”

Ankara, 28 Ekim 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..