Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '11

 
Kategori
Futbol
 

Kadıköy'de yenilmezliğe devam! Fenerbahçe 1-0 Trabzonspor

Kadıköy'de yenilmezliğe devam! Fenerbahçe 1-0 Trabzonspor
 

Spor Toto Süper Lig'in 16.haftasında, senenin son derbisinde Fenerbahçe, Şükrü Saracoğlu Stadyumu'nda Trabzonspor'u ağırladı. Mehmet Topuz'un attığı kafa golüyle, sarı lacivertliler müsabakadan 1-0 galip ayrılarak üç puanı aldı.

Maça genel olarak bakarsak, keyifli bir karşılaşma izlediğimizi söyleyebiliriz. Fenerbahçe daha atak olan taraftı. Seyircisinin de desteğiyle rakip kaleye yüklendi, iyi de pozisyonlar buldu. Trabzonspor ise bazı anlarda ortaya çıkarak pozisyonlar bulmaya çalıştı. Bana göre zaten iyi oynayan taraf ev sahibi takımdı, galibiyet de onların oldu. Lakin bana göre özellikle Trabzonspor adına söylenecek çok fazla şey var.

Fenerbahçe'yle başlamak istiyorum. İyi savunma yaptılar, Trabzonspor'a çok fazla pas yapmadılar. Burak'ı oynatmadılar, Alanzinho'yu da aynı şekilde. Kanatları yeterince kullanmasına izin vermedi Gökhan ve Ziegler. Bu arada ikisi de atağa iyi destek oldu. Orta saha olarak iyiydi sarı lacivertliler. Oyunu iyi kurdular, pas trafiğini iyi yaptılar. Yine de daha iyisi olabilirdi, daha fazla pozisyon bulabilirlerdi. Net fırsatlar yakalasalar da sadece bir gol bulabildiler. 

Aykut Kocaman'ın bazı hamlelerini daha önce yapması gerekiyordu diye düşünüyorum. Mesela Caner'i oyuna daha erken alabilseydi, takımı daha da güçlü olabilirdi. Her iki teknik adam da, bir şeyler yapmak için bence fazla beklediler. Özellikle Fenerbahçe'nin yedek kulübesi, maçı değiştirebilecek adamları barındırdığından, daha farklı şeyler beklerdim, eklemeden geçemeyeceğim.

Trabzonspor'a bakarsak, bence oynadıkları oyun berbattı. Savunması resmen uyuyor. Orta sahada zaten iş yok. Zokora'nın yokluğu bu kadar etkiler mi? Etkilememeli. Burak deseniz zaten anlaşılmaz bir şey. Böyle berbat oynanmaz. Ben istek ve hırsı göremedim bordo mavililerde. Fenerbahçeliler çok daha motiveydi. Misafir ekipte anlayamadığım bir şey vardı, pas trafiğine hiç girmediler. Herkes kendi kahraman olmaya çalıştı. Topu alan bireysel bir şekilde rakip kaleye yaklaşmak istedi. Eh, iyi ama Kadıköy'de de Fenerbahçe bunu yaptırmaz! Nasıl bu anlaşılamıyor, gerçekten bilemiyorum.

Trabzonspor böyle oynarsa işleri gerçekten çok kötü. Bir an önce toparlanırlar umarım, Avrupa'da bizi PSV'ye karşı temsil edecekler, hiç kolay değil. Bu haldeki bordo mavililer büyük bir hayal kırıklığına uğratır. 

Her iki takımı da yine de tebrik ediyorum ve kalan maçlarda başarılar diliyorum... 

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..