Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '09

 
Kategori
Deneme
 

Kadın: Neden sevdiğini bilmeyen

Bir zalimi, bir aptalı, bir çocuğu, bir dahiyi, bir sıradışını sevebildim. Biri babamdı, biri son sevgilim, biri ilk sevgilim, biri Kafka:)
"Ben insana sığabilene kainat, kainata sığmayana insan derim", sebepsiz sevebilene de kadın..

Bir kadın bir anneyken de, bir sevgili, bir eş iken veya hiçbir şey değilken bile nedensiz sevebilir bir erkeği veya bir dişiyi.

Sevebilmek için proglamlanmış gibi. Belki biraz eksik, belki biraz kıt, belki biraz yarım kadın, ama severken tam.
Böyle buyurdu Dualyena:)

 
Toplam blog
: 30
: 1362
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Antalya'da yaşıyorum, bir dönem İzmir'de de bulundum, iyi ki bulundum. Türk Dili ve Edebiyatı mezunu..