Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadın da, erkek de aldatırsa!

Kadın da, erkek de aldatırsa!
 

Burada anlatacaklarım bir hayal ürünü değildir!

Kişiler ve yaşananlar tamamen gerçektir!

Kişiler ve yaşanan mekânlar bu olayda anlatılmamaktadır!

Biri hariç!

Konuyu yazan kişi ben “ ben gerçeğim”

Genç adam sevgilisiyle birlikte koşa, koşa eve gelir.

Anne, Baba.

İşte karşınızda dünyanın en güzel kızı ve biz evlenmeye karar verdik demiş.

Annesiyle, babası çok heyecanlanmışlar.

Hep birlikte yemek yemişler, derken babası genç adamı bir kenara çekmiş ve demiş ki bak oğlum, annenle ben 30 yıldır evliyiz, o harika bir eş ve harika bir annedir, ama yatakta beni bu güne kadar hiç mutlu edememiştir. Benim de başka kadınlarla birlikte olmaktan başka çarem yoktu, bu yüzden ne yazık ki gerçeği bilmelisin, bu kızı tanıyorum, annesini de!

Oğlum üzgünüm bu kız senin kardeşin!

Genç adam şaşkınlık içinde çok da üzülür, ama tabi yapacak bir şeyde yoktur.

Kız arkadaşına durumu açıklayamayan genç adam bir bahane bulur ve ayrılır.

Birkaç ay sonra genç adam bir başka kızla tanışır ve 1 sene sonra evlenmeye karar verir, kız arkadaşını alır ve yine ailesiyle tanıştırmaya getirir.

Anne, baba

İşte sonunda hayatımın kadınını buldum der.

Yine hep birlikte yemekler yenir, sohbetler edilir, babası yine genç adamı bir köşeye çeker ve oğlum bunu söylemekten dolayı çok üzgünüm ama ben bu kızı da tanıyorum annesini de der.

Genç adam iyici yıkılmış ve olanları annesiyle paylaşmaya karar vermiştir.

Anne seninle konuşmak istediğim önemli bir konu var.

Anlat oğlum seni dinliyorum der.

İki defa eve evlenmek istediğim insanları getirdim ve her defasında babam beni bir köşeye çekti ve ben bu kızları ve annelerini tanıyorum, bunlar senini kardeşin dedi ve ben evlenmekten vazgeçtim der.

Bu durumu da senin bilmen gerektiğini düşündüm der.

Anne gülümser ve

Oğlum sen onun sözlerini kafana takma, o senin gerçek baban değil der.

Resim : www.cekirdeksanat.com/tr

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..