Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '06

 
Kategori
Futbol
 

Kadın gözüyle Dünya Kupası finali

Kadın gözüyle Dünya Kupası finali
 

Dün akşam tabi bütün dünyada olduğu gibi biz de kız arkadaşımla İtalya- Fransa maçını izledik. Favorim tabiyki İtalya'ydı. Çocukluğumdan beri evde 7/24 maç seyredildiği ve konuşulduğu için futbolu çok severim. Yoksa yeni trend futbol seven kadınlardan değilim.

Benim İtalya sevgim aslında çok küçükken seyrettiğim Milan maçlarıyla başladı. Sonra Milan'daki Hollanda'lı futbolcularla bir anda portakalları farkettim. Böylece Dünya kupasındaki takımlarım belli oldu İtalya, Hollanda ve gollerden sonra yaptıkları sempatik hareketlerden dolayı, bu yıl dünya kupasında malesef olmayan, Kamerun.

Tekrar dün akşamki maça gelecek olursak; ben tabi fanatik bir İtalyan gibi seyrettim maçı. Penaltılarda kız arkadaşımla nefeslerimizi tuttuk. Bizim için gerçekten çok heyecanlı bir geceydi. İtalya'nın formasını çok şık bulduk, birer tane alsak mı diye düşündük. Arkadaki yaldızlı rakamlar harika görünüyordu çünkü. Benim İtalya'daki favori futbolcum Cennaro Gattuso. Maçtan sonraki "sempatik" şort çıkarma hareketiyle de bayan hayranlarında baya puan aldı tabi.

Ama dün gece bence karizmasıyla bizi büyüleyen tek kişi Fabio Cannavaro oldu. Penaltı atışlarının sonuna kadar sakin halini sürdürdü. Ben genelde öyle bakışları ve tavrı Japon futbol çizgi filmlerinde görmüştüm ki çok çok etkileyiciydi. Bu nedenle de maçtan sonra kendisini internet aleminden bir incelemeye karar verdim.

13 Eylül 1973'de İtalya'nın en güzel yerlerinden biri olan -nerden biliyorsam- Naples'de doğmuş. 1.76 boyunda ve 72 kilo. Şu anda Juventus'ta oynuyor. Daha önce Napoli, Parma ve İnter Milan'da oynamış. 1997 yılından beri İtalya Milli takımında oynuyor. Defans oyuncusu. Forma numarası 28. Sitesini ziyaret ederseniz daha çok bilgi ve harika fotoğraflar görebilirsiniz.

Maçtan sonraki havai fişek gösterisi, konfeti yağmuru ve sanırım helikopterle çekilen görüntüler harikaydı. Bu arada Zidan'ın atılmasına da hiç üzülmediğimi belirtmek istiyorum.

İşte böyle bir Dünya Kupasının ardından kadınca izlenimler...

 
Toplam blog
: 42
: 6600
Kayıt tarihi
: 07.07.06
 
 

Ben hep yazmak istedim ama hayata sıçrama tahtam beni yazılardan ve yazarak para kazanmaktan çok ..