Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '11

 
Kategori
Sinema
 

Kadın istedi, erkek önce devrildi sonra evrildi !.

Kadın istedi, erkek önce devrildi sonra evrildi !.
 

İki güzel tatil gününü tamamen açık havada geçirdim..
İnsan,  toprakla suyla temas ettiği oranda güç kazanıyor sanki..
Geçen haftanın trajik görüntüsünü silip attı toprak ana!..
Dedim ya hafta sonu iyi geldi...
Arkadaşım çoktandır izlemek istediğim bir filmin, dvd’sini getirterek gecenin son bombasını patlattı!.

“STRAW DOGS”  Sinemalarda  “köpekler” adı ile gösterilmiş. ( 1971)

Bir Sam Peckinpah filmi..

Rolleri, Dustin Hoffman ve Susan George paylaşmış..

Film erkeklerin kendilerini kanıtlama uğruna gene kendilerini harcadıkları gerçeğinden yola çıkıyor. Neyi yaşamak istediğine bir türlü karar veremeyen genç bir kadının eşinden aldığı intikam. Karısının taşıdığı  şehveti sadece ti’ye alan, naif bir bilim adamının tetiklenişi..

Bu filmi izledikten sonra gerçekten de kadınların farklı bir hafızaları olduğuna inandım...
Eğer iki kişinin hayatına zehirli bir duygu hakimse, her şey tersine dönüveriyor aniden..

Erkeklerin , kadınlarda ki duygu yoğunluğuna kayıtsız kalmaları, ondan coşku  ve cesaret bekleyen bir kadını olmadık işler yapmaya itebiliyor..
Kadınlar böyle durumlarda ya bir başka sevgiliye koşup yaşamak istediklerine kavuşmayı seçiyor ya da kaçıp saklanmak arasında kalıveriyorlar..
Onların öylesine farklı bir hafızaları var ki,
Ödediklerini unutmayıp bir gün ödettiriyorlar..

Filmi izledikten sonra arkadaşımın yaptığı yorum daha da ilginç geldi bana, aynen aktarıyorum:

“Evet kadın isterse, mermiyi alır ve içine sürer silahın, vakti gelince de dokunur tetiğe..
Kadınlar erkeklerden daha keskin nişancıdır.. .Sebebi bilinmiyor... Doğuştan bir yetenek.
Onun için bir çok orduda, sniper özelliği genelde kadınlardadır..”

Yani neymis:

Kadın eğer isterse her anlamda tetiğe acayip basıyormuş !.

 
Toplam blog
: 54
: 393
Kayıt tarihi
: 13.07.11
 
 

İstanbul'da yaşıyorum. Lise yıllarımdan beri minik denemeler yazıyorum. İnternetle tanışmamız biraz ..