Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '12

 
Kategori
Deneme
 

Kadınca yorum

Kadınca yorum
 

Kadınlar çiçek gibidir.


*     Kadın Bir mum gibi evi aydınlatır  /  Alfred Housman

*       Kadınların  en çok istediği şey, kendilerine değer verilmesidir / William Howes

*       Akıllı kadın hükmetmesini bilendir / Viktor Hugo

*       Yaradılışın en  büyük sırrı  kadındır / Erik karlfeldt

*       Cennet kadınların  ayakları  altındadır /  Hz. Muhammed.( A.s. )

Geçen bir yazımda ( Milliyet Blog / 30 Ekim 2012 )   Kadın Sevilir “  konulu kısa bir yazı yazmıştım. Bu konuda bana  bazı  yorumlar geldi. Yorum gönderenlere   teşekkür ediyorum. Bu yorumlar arasında değerli öğretmenimiz Nahide Çelebi Hanımefendi meslektaşımız   bana bir dörtlükle  yanıt vermlişlerdir.

Ben de onun bu  değerli  yorum ve dörtlüğünü ( şiirini )  çok beğendim, ondan izin aldıktan sonra aynen köşeme ekliyor  ve sizlerler de paylaşmak istiyorum. Tabi  söz yerinde ise değerli  meslektaşım öğretmen Nahide Çelebi Hanmefendiye de bu değerli, duyarlı  katkılarından dolayı  da  teşekkürlerimi sunuyorum.

DÖRTLÜK

Dört mevsim yaşanır  kadın gönlünde

Bazen orak, bazen kalem elinde

İlim, irfan benliğinde, beyninde

Türkü olur, şarkı olur dilinde …..

                                    Nahide  ÇELEBİ

                                       30 Ekim 2012 /  Fethiye

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..