Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mehmet sabri demirci

http://blog.milliyet.com.tr/msd

09 Aralık '16

 
Kategori
Şiir
 

Kadınıma

Kadınıma
 

Bir Ege ödünç getirmiştim, 
Çalıntı bir Akdeniz’e yamamak için. 
Biraz da kör, topal bir gurbet iliştirdim göğsüme… 
Çıkageldim memleketimden uzak tek memleketime, 
Sevgilinin gözlerinde büyüyen cennetime.

Dudaklarında bereketlendim, 
Ele avuca sığmayan bir aşka dillendim. 
Her sarhoşlukta ayıkan düşlere bayramlıklar giydirdik, 
Dikerken çocukluğumuzun yamalarını, 
Her ölümle bin kez yeniden dirildik. 
Şimdi kendi küçük dünyamızda 
Dokunulmaz bir evreni yüreklerimize ilikledik.

 

 
Toplam blog
: 11
: 159
Kayıt tarihi
: 15.05.16
 
 

Öğretmenim. "Hep İzmir Kokardı Saçların" ve "Küstüm Çiçeği Susarken" adlı iki adet şiir kitabım y..